کد خبر : 1573780 | 14 آذر 1397 ساعت 12:30 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

بلاتکلیفی ضیایی در آستانه پایان مهلت قانونی

پاسخ استعلام رییس فدراسیون والیبال نیامد!

رییس فدراسیون والیبال همچنان در انتظار پاسخ استعلام خود برای دریافت مجوز بازگشت به کار است.

پاسخ استعلام رییس فدراسیون والیبال نیامد!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که مسئولان وزارت ورزش در روزهای اخیر ادامه فعالیت رییس فدراسیون والیبال را بعد از تاریخ ۱۵ آذرماه منوط به پاسخ استعلام او عنوان کرده بودند، در فاصله یک روز تا پایان این مهلت هنوز پاسخی به دست احمد ضیایی نرسیده است.


با اینکه صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک هم پیگیر این ماجرا در روزهای اخیر بوده و شنیده می شود رای دیوان عدالت اداری هم درباره احمد ضیایی صادر شده، هنوز پاسخی به دست رییس فدراسیون والیبال نرسیده است.


احمد ضیایی همچنان در اتاق خود در فدراسیون والیبال حضور دارد و امور را پیش می برد. باید دید وزارت ورزش در قبال این بلاتکلیفی چه تصمیمی خواهد گرفت.
۱۵ آذرماه در شرایطی به عنوان آخرین مهلت بازنشسته ها برای ترک پست خود عنوان شده که دیروز بیانات رهبر انقلاب درباره وجود استثنائات در قانون بازنشسته ها باعث شده تا مجلس شورای اسلامی طرح دوفوریتی برای لغو کلی این قانون ارائه کند.


رییس فدراسیون والیبال هم که ۲۸ سال سابقه خدمت دارد، به دنبال آن است تا برای ادامه خدمت خود تا ۳۵ سال مجوز بگیرد.


از طرفی اساسنامه فدراسیون جهانی والیبال هم حساسیت زیادی نسبت به دخالت های دولتی و سیاسی در امور فدراسیون های داخلی دارد و در همین راستا ممکن است تغییرات برای والیبال ایران دردسرساز شود.

دیدگاه‌ها