کد خبر : 1573802 | 14 آذر 1397 ساعت 13:24 | 32.4K بازدید | 0 دیدگاه

عزیزی: اجازه بدهید فعلا مخفی بماند!

ماجرای ورود خداداد به عرصه اجرای تلویزیون چیست؟

خداداد عزیزی به زودی در یک برنامه تلویزیونی در شبکه سوم سیما روی آنتن می رود.

ماجرای ورود خداداد به عرصه اجرای تلویزیون چیست؟

به گزارش "ورزش‌سه" و به نقل از شهروند، بعد از ورود علی انصاریان و مهرداد میناوند به حوزه اجرا در تلویزیون، حالا یک فوتبالیست مطرح دیگر می‌خواهد به‌طور جدی به این حوزه پای بگذارد. خداداد عزیزی به ‌زودی با یک برنامه جدید روی آنتن شبکه سه خواهد رفت تا یکی دیگر از فوتبالیست‌های محبوب خودش را در تلویزیون محک بزند.


خداداد عزیزی که بعد از کنارگذاشتن فوتبال در سال‌های اخیر در چند تیم لیگ برتری به‌عنوان سرمربی فعالیت کرده و البته خیلی هم کارنامه موفقی از خود به جای نگذاشته، حالا تصمیم دارد به جای فوتبال به حضور در برنامه های تلویزیونی ورود کند. مهاجم سال‌های دور تیم‌ملی فوتبال ایران که به واسطه گل تاریخی‌اش در بازی با استرالیا در میان تمامی فوتبالدوستان شناخته شده است، با عقد قراردادی با یک برنامه تلویزیونی در شبکه سه صداوسیمای ایران از حوالی بهمن ماه در قامت یک چهره تلویزیونی ظاهر می‌شود. البته درباره این‌که خداداد در این برنامه اجرای برنامه را برعهده دارد یا در نقش دیگری ظاهر خواهد شد، شایعات مختلفی وجود دارد.


وقتی با خداداد عزیزی تماس گرفتیم تا از جزییات برنامه‌ای که قرار است با حضور او روی آنتن شبکه سه سیما برود باخبر شویم، او سعی کرد همه چیز را فعلا پنهان نگه دارد. خداداد در این‌باره می‌گوید: «فعلا نمی‌توانم درباره جزییات این برنامه صحبت کنم. طبق تصمیمی که گرفتیم، قرار است تا زمان پخش تیزر برنامه همه چیز مخفی بماند. فکر می‌کنم شنبه هفته آینده تیزر برنامه پخش شود و آن‌وقت همه متوجه جزییات برنامه می‌شوند.» با این وضع به نظر می‌رسد باید تا هفته آینده صبر کنیم و منتظر مشخص‌شدن نقش خداداد عزیزی در این برنامه تلویزیونی باشیم.


به نظر می‌رسد موج حضور فوتبالیست‌های مطرح در تلویزیون با سرعت بیشتری پیش می‌رود. پژمان جمشیدی که این روزها به یکی از سوپراستارهای سینما تبدیل شده است. علی انصاریان هم بعد از بازیگری، قبل از جام‌جهانی در قامت مجری در یکی از تلویزیون‌های اینترنتی حاضر شد و سروصدای زیادی هم به پا کرد. اخیرا مهرداد میناوند نیز در یکی از شبکه‌های اینترنتی مصاحبه‌های جذابی را ترتیب داده و گویا قرار است حنیف عمران‌زاده نیز به او اضافه شود. حالا هم که نوبت خداداد عزیزی رسیده تا او نیز به این چرخه اضافه شود. شاید از این پس شاهد حضور چهره‌های جدیدتری هم از میان فوتبالیست‌ها در تلویزیون و سینما باشیم.

دیدگاه‌ها