کد خبر : 1573807 | 14 آذر 1397 ساعت 13:40 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

ژرژ ویگاس رئیس فدراسیون جهانی موتورسواری شد

اجلاس سه روزه فدراسیون جهانی موتورسواری با انتخاب ژرژ ویگاس پرتغالی به عنوان رئیس این فدراسیون به پایان رسید.

ژرژ ویگاس رئیس فدراسیون جهانی موتورسواری شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، اجلاس سه روزه فدراسیون جهانی موتورسواری برای انتخاب رئیس و اعضای هیئت رئیسه جدید با انتخاب ژرژ ویگاس در اسپانیا به پایان رسید. 

 

در این اجلاس که محمود صیدانلو، رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران نیز حضور داشت، پس از انصراف دیگر نامزد انتخابات از اتریش، ژرژ ویگاس پرتغالی، نامزد مورد حمایت ایران با کسب 79 رأی از 103 رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون موتور سواری جهان به مدت چهار سال انتخاب شد.



ژرژ ویگاس بعد از انتخاب شدن، در این مجمع در دیداری که با صیدانلو داشت، قول حضور در یکی از مسابقات موتورسواری در ایران در آینده‌ای نزدیک را داد و بیان داشت از ایران در آسیا حمایت لازم را به عمل خواهد آورد. وی همچنین در این ملاقات اعلام کرد در زمینه ارسال تجهیزات موتورسواری به کشورمان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

 

رئیس فدراسیون موتور سواری ایران در حاشیه این اجلاس به غیر از دیدار و گفت‌وگو‌ با دیگر همتاهای شرکت‌کننده از کشورهای دیگر از جمله ژاپن با توجه به شرایط تحریم و خرید تجهیزات کارکرده برای برطرف کردن نیازهای ورزشکاران موتورسواری مذاکرات سودمندی داشت و رئیس فدراسیون ژاپن در این ملاقات آمادگی خود را در همه زمینه‌ها از جمله همکاری در برطرف کردن مشکلات تجهیزاتی و آموزشی اعلام کرد. صیدانلو‌ همچنین پیرامون روابط دو جانبه و همکاری‌های آموزشی با روسای فدراسیون‌های لبنان، بحرین، قطر، ترکیه، قرقیزستان و قزاقستان هم دیدار داشت و به توافق‌های خوبی دست پیدا کرد. 

 

 

دیدگاه‌ها