کد خبر : 1573829 | 14 آذر 1397 ساعت 14:56 | 142.6K بازدید | 0 دیدگاه

مکانیک 31 ساله اهل بوینس آیرس

دستگیری متهم ردیف اول اخلال در فینال قرن (عکس)

12 روز پیش، بازی برگشت فینال جام لیبرتادورس بین بوکا و ریور که به فینال قرن و حتی جنگ جهانی سوم مشهور شده، به دلیل آشوب هواداران ریور در بیرون ورزشگاه به تعویق افتاد.

دستگیری متهم ردیف اول اخلال در فینال قرن (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم در دیدار رفت که در ورزشگاه لا بومبونرا برگزار شد، به تساوی 2-2 رسیدند و قرار بود دیدار برگشت شنبه گذشته برگزار شود اما حمله گروهی از طرفداران ریورپلاته به اتوبوس بازیکنان بوکا، باعث لغو بازی شد.

آنها شیشه های اتوبوس بوکا را شکستند و استفاده پلیس از گاز فلفل برای متفرق کردن آنها، باعث شد تا تعدادی از بازیکنان بوکاجونیورز نیاز به درمان پیدا کنند. کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی ابتدا بازی را به روز بعد موکول کرد اما با اعتراض بازیکنان بوکا، بازی لغو شد.

پس از اینکه از شهرهای مختلفی مانند میامی آمریکا و حتی دوحه قطر، به عنوان میزبان این دیدار نام برده شد، در نهایت تصمیم به برگزاری بازی در سانتیاگو برنابئو گرفته شد. بازی قرار است یکشنبه پیش رو ساعت 23.15 برگزار شود.

 

 

1360740

 

 

1360757

 

پس از گذشت بیش از یک هفته از آن اتفاقات، پلیس ملی آرژانتین طی بیانیه ای خبر از دستگیری یکی از متهمان اصلی اغتشاشات داد. فردی که هرچند یکی از اعضای رسمی باشگاه ریورپلاته محسوب می شود ولی عضو گروه های هواداری افراطی معروف به "Barras bravas" نیست. پس از آشوب های شنبه گذشته، گروه های هواداری افراطی ریور متهمان اصلی شناخته شده بودند.

 

 

1360741

 

 

ماتیاس سباستین نیکولاس فریپو، مکانیک 31 ساله هوادار ریور، فرد دستگیر شده است. طبق بیانیه پلیس، اوپس از بررسی دوربین های اطراف ورزشگاه شناسایی شده ودر پی حمله شبانه به منزلش واقع در محله ماتاناسای بوینس آیرس دستگیر شده است. او هنگام دستگیری، موهایش را کاملا کوتاه کرده بود تا شناسایی اش دشوار شود.

جالب اینکه تصویر فرد دستگیر شده امروز روی جلد نشریه پرتیراژ اوله رفته و مشخصات او کاملا در صفحه اول این نشریه به چشم می خورد.

 

 

1360774

 

 

پلیس اعلام کرده است که به زودی سایر متهمان دستگیر شده و پای میز محاکمه خواهند رفت. متعاقب بیانیه پلیس، باشگاه ریورپلاته نیز رسما اعلام کرد که کارت هواداری نیوکلاس فریپو را باطل کرده و از نیروهای حراست درخواست می کند تا از ورود او به ورزشگاه مونومنتال جلوگیری شود. ریورپلاته در حال بررسی بیشتر ماجراست و احتمالا فریپو و دیگر متهمان برای همیشه از حضور در ورزشگاه های محل بازی ریور محروم خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها