کد خبر : 1573830 | 14 آذر 1397 ساعت 14:58 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

مصائب جدی نکونام برای تقابل با آقا معلم

نساجی مازندران در آخرین بازی نیم فصل اول خود هیچ کدام از بازیکنانش در خط حمله را در اختیار ندارد و اینگونه کار سختی مقابل پیکان خواهد داشت.

مصائب جدی نکونام برای تقابل با آقا معلم

به گزارش "ورزش‌سه"،  از ساعت 15 فردا تیم نساجی مازندران در آخرین دیدار نیم فصل اول خود و در بازی خارج از خانه مهمان شاگردان مجید جلالی در ورزشگاه شهر قدس است. جدالی حساس بین جواد نکونام و مربی سابقش که در صورت باخت برای پیکان راهی جز اخراج پیش روی جلالی نخواهد گذاشت.


اما نساجی مازندران طی یک بدشانسی عجیب هیچ کدام از بازیکنان خود در پست مهاجم را در اختیار ندارد. محمدمهدی نظری که در جدال با سپیدرود رشت از ناحیه کتف با آسیب دیدگی رو به رو شد حداقل دو ماه دور از میادین خواهد بود. محمد عباس‌زاده هم در همین دیدار از ناحیه مچ پا با آسیب دیدگی سختی مواجه شد و او هم یک ماه دور از شرایط بازی است.


از طرفی دیگر رحمان جعفری دیگر مهاجم نساجی در تمرین روز گذشته با آسیب دیدگی عجیبی که برایش رخ داد از بازی با پیکان تهران بازماند. علی شجاعی هم در غم از دست دادن یکی از وابستگان نزدیک قرار دارد و به علت شرایط بد روحی در اردوی نساجی حضور نخواهد داشت.


با این اوصاف باید منتظر بازی گرفتن نکونام از سیدمحمد میری، امید سینک یا سجاد آشوری در خط حمله نساجی باشیم. سه عنصری که سرعت را به خط حمله تیمشان اجازه می‌کنند.

دیدگاه‌ها