کد خبر : 1573838 | 14 آذر 1397 ساعت 15:25 | 34.7K بازدید | 0 دیدگاه

خشم سران رئال از لگانس به خاطر گلر اوکراینی

باشگاه رئال مادرید از لگانس، تیم کوچک حومه شهر مادرید به خاطر عدم پایبندی به توافقات فی مابین ناراضی است.

خشم سران رئال از لگانس به خاطر گلر اوکراینی

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید در بحبوحه جام جهانی 2018، لونین، گلر جوان اوکراینی را به خدمت گرفت. او پیش از کورتوا جذب رئال شد و قرار بود ذخیره ناواس و کاسیا باشد اما پس از نهایی شدن انتقال کورتوا او برای تجربه اندوزی به لگانس قرض داده شد.

 

 

1360749

 

 

قرار طرفین بر این بود که لونین تبدیل به گلر اول لگانس شود اما در عمل اتفاقی دیگر رخ داد. پیگرینو، مربی آرژانتینی لگانس، لونین را نیمکت نشین کرد و به او تنها در کوپا دل ری میدان می دهد. شب گذشته و در بازی برگشت لگانس برابر رایو(یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری)، لونین ستاره میدان بود و با مهار یک پنالتی و سیوهای درخشانش باعث صعود لگانس به یک هشتم نهایی شد.

 

درخشش او حالا این سوال را ایجاد کرده است که چرا گلری که در تیم ملی اوکراین نیز به میدان می رود، باید در لگانس نیمکت نشین باشد؟ طبق بندی در قرارداد لونین، اگر حضور او در ترکیب لگانس به میزان مشخصی شده نرسد، لگانس باید به رئال غرامت پرداخت کند. همچنین رئال می تواند لونین را در انتقالات زمستانی پس گرفته و به تیمی دیگر قرض بدهد.

طبق ادعای مارکا، سران رئال قصد گرفتن غرامت و بازگرداندن لونین را دارند مگر اینکه باشگاه لگانس بتواند تضمین های لازم در مورد لونین تا انتهای فصل را بدهد.

 

 

1360748

دیدگاه‌ها