کد خبر : 1573846 | 14 آذر 1397 ساعت 15:41 | 34.8K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار بازی باشکوه پرسپولیس - سپاهان

تقابل دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان جدال تیم های بالانشین جدول خواهد بود و تیم برنده می تواند قهرمان نیم فصل باشد.

در انتظار بازی باشکوه پرسپولیس - سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، مصاف تیم پایتخت نشین پرسپولیس با سپاهان جذابیت های بسیار را در بر دارد؛ اغلب ساکنان شهرهای غیر از پایتخت ایران تصور تبعیضی همیشگی را دارند و این تصور تا شاخه پایین تر نیز ادامه دار است. حال بسیاری از هواداران اصفهانی فوتبال نیز به تقابل پرسپولیس و سپاهان به چنین دیده ای می نگرند و این مسابقه را دوئل تیم پایتخت و تیم یک شهرستان می دانند.

 

فرزاد حبیب اللهی آنالیزور تیم پرسپولیس در همین باره توییت کرده است: در بازی سپاهان-پدیده، گزارشگر اصفهان چندین بار روی پرشور بودن تقابل دو تیم شهرستانی در صدر جدول تاکید میکند. تفکیک شهر و شهرستان در ایران چگونه است؟ یک شهر داریم به نام تهران، و باقی شهرستان؟

 

وی همچنین ادامه داد: اصفهان و مشهد از مهم ترین، استراتژیک ترین، بزرگ ترین و زیباترین شهرهای ایران هستند و مرکز استان هایی بزرگ تر از استان تهران. وقتی فیورنتینا و اینتر بازی میکنند، گزارشگر فلورانسی یا میلانی، تقابل در ذهن و زبان اش، تقابل دو تیم شهرستانی نیست. یکشنبه آینده سپاهان-پرسپولیس؛ دو تیم از دو شهر بزرگ و مهم ایران. امیدواریم همچون بازی فصل‌ گذشته در اصفهان، باشکوه شود.

 

با چنین نگاهی احتمالا می توان با درک درست تری به تماشای مصاف پرسپولیس و سپاهان نشست و لذت بیشتری از این بازی فینال گونه برد.

دیدگاه‌ها