کد خبر : 1573875 | 14 آذر 1397 ساعت 18:17 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه تمرینات طلایی پوشان؛

آرامش قلعه‌نویی در روز پر حاشیه (عکس)

تمرینات تیم فوتبال سپاهان امروز هم با نشاط و با تمرکز دنبال شد تا امیر قلعه نویی رفته رفته تیمش را آماده مصاف با پرسپولیس کند.

به گزارش "ورزش سه"، حضور پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا سبب شد تا چند دیدار این تیم به تعویق بیافتد و دیدار هفته دوازدهم این تیم برابر سپاهان هم یکی از این مسابقات بود که حالا با تعویق چند هفته ای، یکشنبه 18 آذرماه برگزار خواهد شد.

 

پس از مسابقه روز گذشته سرخپوشان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخپوشان در مصاحبه ای غیر منتظره به انتقاد از عملکرد داوری ها برای تیمش پرداخت، تا التهاب پیش از دیدار حساس سپاهان و پرسپولیس بیشتر شود. برانکو همچنین گفت دوست دارد، داوری ها برای تیم او مانند سپاهانی ها باشد تا به صورت مستقیم تیم حریف را نشانه بگیرد.

 

این مصاحبه البته با واکنش دپارتمان داوری سازمان لیگ و همینطور مدیرعامل باشگاه سپاهان روبرو شد و مسعود تابش در مصاحبه خود، معتقد بود برانکو به دنبال ایجاد جنگ روانی است.
این حواشی بی شک دیدار پرسپولیس و سپاهان را حساس تر خواهد کرد ولی امیرقلعه نویی روز کاملا آرامی را سپری کرد و در مجموع باغ فردوس شاگردانش را زیر نظر کادر دستیارانش آماده دیدار برابر رقیب دیرینه کرد.

 

1360795

 

1360796

 

1360797

دیدگاه‌ها