کد خبر : 1573887 | 14 آذر 1397 ساعت 18:51 | 41.1K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش برای رساندن نقش جهان به پرسپولیس (عکس)

احمد سعید بخش معاونت اجرایی پروژه های شرکت فولاد مبارکه اصفهان از تلاش شبانه روزی دست اندرکاران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان برای رفع مشکلات استادیوم نقش جهان خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه نقش جهان باید در شرایطی میزبان پرسپولیس در دیدار حساس هفته آینده شود که نه اجازه استفاده از طبقه دوم را دارد و نه پارکینگ های ورودی این ورزشگاه شرایط مناسبی برای میزبانی از یک مسابقه حساس دارند.
 

احمد سعدی بخش مدیر پروژه های عمرانی شرکت فولاد مبارکه که از چندروز پیش تلاش برای باز کردن یکی از راه های ورودی به نقش جهان را آغاز کرده، در گفتگویی با سایت رسمی باشگاه در مورد فعالیت هایی که در حال انجام است، توضیح داد: یکی از تپه های خاک درحال جابه جایی می‌باشد  و جاده دسترسی شهید رفیعی که از خیابان فرزانگان و همچنین جاده دسترسی دیگر که از سمت جاده دولت آباد به ضلع شرقی استادیوم نقش جهان منتهی می‌شود در حال بازسازی می باشند و در تلاش هستیم که بتوانیم این جاده ها را آسفالت نماییم و از فضای پارکینگ ضلع شرقی استفاده کنیم.


وی ادامه داد: در ضلع شرقی استادیوم باجه‌های فروش بلیط را پیش‌بینی کرده‌ایم که افرادی که از این سمت به ورزشگاه می‌آیند بتوانند به سهولت بلیط خریداری کنند و وارد ورزشگاه شوند.


سعید بخش معاونت اجرایی پروژه های شرکت فولاد مبارکه اصفهان ابراز امیدواری کرد با همکاری و تعامل دیگر دستگاه‌های اجرایی بتوان مشکلات ورزشگاه نقش جهان را برای دیدار سپاهان و پرسپولیس به حداقل رساند.

 

1360809

 

1360810

 

1360811

دیدگاه‌ها