کد خبر : 1573944 | 15 آذر 1397 ساعت 01:09 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی با تعویض های کلوپ

برنلی 1-3 لیورپول؛ قرمزها بیخ گوش سیتی

لیورپول که در نیمه دوم از برنلی عقب افتاده بود، توانست به سه گل دست یافته و بازی باخته را با یک برد شیرین عوض کند.

برنلی 1-3 لیورپول؛ قرمزها بیخ گوش سیتی

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از پیروزی دراماتیک در دربی مرسی ساید که به لطف گل دقیقه 95 اوریگی حاصل شد، به زمین برنلی رده نوزدهمی آمده بود. پیروزی روز گذشته سیتی باعث شده بود تا لیورپول محکوم به برد در بازی امشب باشد و بتواند فاصله امتیازی را به دو برگرداند.

 

کلوپ در این بازی با تغییرات زیادی تیمش را به زمین فرستاده بود. خبری از صلاح، مانه و فیرمینو نبود و زوج حمله قرمزها را اوریگی و استوریج تشکیل می دادند.

 

 

1360861

 

 

بازی متعادل شروع شد و در یک ربع ابتدایی بازی شاهد موقعیت خاصی نبودیم. اولین موقعیت جدی بازی روی شوت موره‌نو خلق شد اما توپ با اختلاف اندکی از بالای دروازه راهی اوت شد.

برنلی هر از چند گاهی خطرساز ظاهر می شد که می توان به شوت از راه دور بریدی اشاره کرد. لیورپولی ها با وجود تسلط نسبی بر بازی، موقعیت صد درصدی روی دروازه میزبان ایجاد نمی کردند. مهمترین صحنه نیمه اول، گل دقیقه 41 بریدی بود که به درستی توسط کمک داور آفساید اعلام شد.

این نیمه با تساوی بدون گل به اتمام رسید. از دیگر اتفاقات نیمه اول، مصدومیت جو گومز بود که باعث شد او جای خود را به آرنولد بدهد.

 

 

1360860

 

 

لیورپول نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و می توانست خیلی زود توسط استوریج به گل برسد اما ضربه او توسط جو هارت راهی کرنر شد.

دو دقیقه بعد شوت از راه دور کیتا پس از برخورد به نوک انگشتان هارت و سپس تیر دروازه راهی کرنر شد. در اوج حملات لیورپول، برنلی صاحب ضربه کرنر شد و دقیقه 54 به گل رسید.

کرنر ارسالی تارکوفسکی با ضربه سر وودز همراه شد. آلیسون توپ را به شکلی ناقص برگشت داد اما روی ریباند، کورک موفق شد در دهانه دروازه گلزنی کند.

 

 

1360858

 

 

لیورپول که پس از دریافت گل کاملا جلو کشیده بود دقیقه 62 به گل تساوی دست یافت. روی همکاری موره نو و کیتا، توپ به اوریگی رسید و او هم با یک پاس خوبف میلنر را در موقعیت شوتزنی قرار داد و ضربه این بازیکن از بیرون محوطه جریمه به گل تبدیل شد.

 

کلوپ، صلاح و فیرمینو را به جای موره نو و اوریگی وارد زمین کرد و ستاره برزیلی بلافاصله موفق به گلزنی شد.

 

 

1360859

 

 

دقیقه 65 لیورپول بیرون محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شد. آرنولد توپ را روی دروازه سانتر کرد و فن دایک با پرت کردن خود موفق شد توپ را در جلوی دروازه به فیرمینو برساند و یک بغل پا کافی بود تا دروازه برنلی برای بار دوم باز شود.

 

لیورپول دقیقه 81 در چند ثانیه سه بار می توانست به گل برسد. ابتدا شوت کیتا را گلر برنلی برگشت داد. او بلافاصله ضربه صلاح روی ریباند را برگشت داد. در ادامه توپ با پاس زیبای هندرسون بار دیگر به کیتا رسید اما ضربه پشت پای او را مدافع برنلی از روی خط، راهی کرنر کرد.

 

برنلی دقیقه 90 تا آستانه زدن گل تساوی هم پیش رفت. روی یک کرنر، مهاجم برنلی با یک ضربه سر می رفت تا برای بار دوم دروازه لیورپول را باز کند اما آلیسون با پروازی بلند توپ را از روی خط بیرون کشید. 

در برگشت همین توپ، خود آلیسون پایه گذار یک ضد حمله سریع شد. توپ به صلاح رسید و او هم شقیری را با دروازه بان برنلی تک به تک کرد تا شوت این بازیکن سومین گل را برای لیورپول به همراه داشته باشد. 

در نهایت این بازی با برتری 1-3 لیورپول به اتمام رسید و قرمزها بار دیگر به دو امتیازی سیتی برگشتند.

 

 

 

دیدگاه‌ها