کد خبر : 1573959 | 15 آذر 1397 ساعت 09:31 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت شدید مدافع سنت‌اتین با مشت دروازه‌بان

نون سوبوتیچ مدافع سنت اتین دیشب در جریان شکست 3-2 تیمش مقابل بوردو در رقابتهای لوشامپیونا در یک برخورد بیهوش شد و بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت.

مصدومیت شدید مدافع سنت‌اتین با مشت دروازه‌بان

به گزارش "ورزش سه"، نون سوبوتیچ مدافع وسط تیم سنت اتین دیشب در جریان بازی تیمش مقابل بوردو در رقابتهای لوشامپیونا درحالیکه بوردو برای به ثمر رساندن گل اول خود و 1-1 کردن مسابقه تلاش می‌کرد در جریان حمله‌ی بوردو با استفان روفیه دروازه‌بان سنت اتین برخورد کرد و در واقع دست روفیه محکم به صورت او کوبیده شد. پنج دقیقه قبل از این اتفاق، سنت اتین گل او بازی را به ثمر رسانده و از حریف پیش افتاده بود. اما روی این صحنه روفیه به سرعت از دروازه بیرون آمد تا سانتر مهاجم بوردو را با مشت دفع کند اما مشت او به صورت سوبوتیچ برخورد کرد تا توپ به برایان برسد و او بازی را در دقیقه‌ی 22 به تساوی بکشاند.

 

 

1360930

 

سوبوتیچ برای مدتی بیهوش روی زمین افتاده بود و در نهایت درحالیکه از سرش خون جاری بود با برانکارد به بیرون از زمین منتقل شد. این مدافع 29ساله سپس به بیمارستان منتقل شد و برای بررسی‌های بیشتر شب را در بیمارستان به صبح رساند.

 

ژان لویی گاسه، سرمربی سنت اتین بعد از بازی درباره‌ی این حادثه گفت:" نون باید امشب را در بیمارستان بماند. دکترها توصیه کرده‌اند که نون تا چند روز تحت نظر باشد". این برای گاسه خبر بسیار نگران‌کننده‌ای است چرا که سوبوتیچ در فصل جاری یکی از ستونهای اصلی خط دفاعی سنت اتین بوده است.

 

 

 

دیدگاه‌ها