کد خبر : 1573966 | 15 آذر 1397 ساعت 09:32 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

امری: از یونایتد به کسب پیروزی نزدیک تر بودیم

اونای امری، سرمربی آرسنال پس از تساوی 2-2 تیمش مقابل یونایتد تاکید کرد که به شاگردانش افتخار می‌کند.

امری: از یونایتد به کسب پیروزی نزدیک تر بودیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در الدترافورد به مصاف یونایتد رفت و دو بار توسط مصطفی و گل به خودی مارکوس روخو از حریف پیش افتاد ولی مارسیال و لینگارد توانستند بازی را به تساوی بکشانند. تیم امری در 20 بازی اخیرش شکست ناپذیر بوده ولی مصدومیت رمزی و هولدینگ در نیمه اول بازی شب گذشته،  ضربه سختی به آنها بود.

 

امری در این رابطه گفت:" مصدومیت ها بدترین خبر برای ما هستند. در مورد راب هولدینگ باید منتظر پزشکان باشید ولی مصدومیت بزرگی گریبان گیرش شده است. پس از این دو مصدومیت، هر بازیکنی که به میدان رفت، سعی کرد روحیه تیم را حفظ کند. نتوانستیم 90 دقیقه بازی را کنترل کنیم. این نتیجه بهترین عملکرد ما نبود ولی بدترین هم نبود. به بازیکنان گفتم که در دیدار مقابل هادرزفیلد باید با پیروزی زمین را ترک کنیم.

 

 

1360877

 

 

من به عملکرد تیمم و نحوه بازی آنها در طول 90 دقیقه افتخار می‌کنم. ما برای پیروزی می‌جنگیدیم، لحظات خوبی داشتیم ولی آنها خیلی سریع کار را به تساوی کشاندند. نیمه دوم، فکر می‌کنم بازیکنانم برای پیروزی جنگیدند. ما به پیروزی بیش از حریف نزدیک بودیم ولی دخیا مانع می‌شد."

 

امری درباره مصدومیت کوشیلنی گفت:" لورن به بازگشت به میادین خیلی نزدیک است. او دو بازی در تیم زیر 23 سال انجام داد و ما به فکر شروع دوباره او هستیم. نمی‌دانم شنبه می‌تواند بازی کند یا نه. شاید دیدار با قره باغ مناسب باشد."

دیدگاه‌ها