کد خبر : 1573978 | 15 آذر 1397 ساعت 10:48 | 52.5K بازدید | 0 دیدگاه

پله: مارادونا همه چیز داشت، مسی نه

پله اسطوره‌ی بزرگ فوتبال برزیل در یک مصاحبه گفت مارادونا را نسبت به مسی فوتبالیست بهتری می‌داند چرا که معتقد است مهارت مسی تک‌بعدی است.

پله: مارادونا همه چیز داشت، مسی نه

به گزارش "ورزش سه"، پله اسطوره‌ی بزرگ فوتبال برزیل در مصاحبه با روزنامه‌ی برزیلی فولیا دو سن‌پائولو در مواجهه با سوال خبرنگار مبنی بر اینکه خیلی‌ها مسی را بهترین فوتبالیست تاریخ می‌دانند، در اظهارنظری که خبرنگار برزیلی از آن با عنوان اظهارات شگفت‌انگیز پله یاد می‌کند، می‌گوید با این حرف موافق نیست و مارادونا را نسبت به مسی فوتبالیست بهتری می‌داند.

 

 

پله که به همراه مارادونا دو اسطوره‌ی بزرگ تاریخ فوتبال به حساب می‌آید همیشه به رقابت و چشم و هم چشمی با مارادونا مشهور بوده. این دو اسطوره‌ی آمریکای جنوبی هیچگاه رابطه‌ی خوبی نداشته‌اند و هر کدام خود را سلطان بی چون و چرای تاریخ فوتبال می‌دانسته‌اند. به همین خاطر است که خبرنگار برزیلی صحبت‌های پله درباره‌ی مارادونا را شگفت‌انگیز می‌داند.

 

1360958

 

 

پله در پاسخ می‌گوید اینکه مسی بهترین فوتبالیست تاریخ است را قبول ندارد هر چند مدعی می‌شود این موضوعی است که به سلیقه‌ی افراد بستگی دارد. پله در ادامه می‌گوید:" چطور می‌توانید بین کسی که هم خوب سر می‌زند، هم با پای چپ و راست عالی بازی می‌کند و شوت می‌زند با کسی که فقط با یک پا شوت می‌زند، فقط یک نوع مهارت تکنیکی دارد و خوب سر نمی‌زند مقایسه کنید؟".

 

 

پله در ادامه اضافه کرد:" برای اینکه کسی با پله مقایسه شود باید هم با هر دو پایش عالی شوت بزند و هم بتواند با ضربات سر گل بزند".

 

 

پله سپس به سراغ مارادونا رفته و می‌گوید مارادونا را نسبت به مسی فوتبالیست بهتری می‌داند. پله در این باره گفت:" تا جایی که به من مربوط می‌شود مارادونا یکی از بهترین فوتبالیستهای تاریخ بوده. اگر بپرسید که به نظرم بهتر از مسی بوده؟ بله، جوابم مثبت است. مارادونا خیلی بهتر از مسی بود. بکن‌باوئر و یوهان کرویف هم بهتر بودند. آنها هم فوتبالیست‌هایی استثنایی بودند".

 

دیدگاه‌ها