کد خبر : 1574002 | 15 آذر 1397 ساعت 11:40 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

نظرسنجی جالب توئیتر رسمی AFC

علی دایی بهترین گلزن ادوار جام ملت های آسیا (عکس)

در فاصله یک ماه تا آغاز جام ملت های آسیا 2019 بهترین گلزنان تاریخ این رقابت ها اعلام شد که صدر این جدول به شهریار فوتبال ایران تعلق گرفت.

علی دایی بهترین گلزن ادوار جام ملت های آسیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک ماه تا آغاز رسمی بازی های جام ملت ها در امارات باقی مانده است. توئیتر رسمی این رقابت ها در اقدامی جالب به انتشار فهرست برترین مهاجمان تاریخ این رقابت ها پرداخت که طی جدول منتشر شده علی دایی بهترین گلزن جهان در رقابت های ملی همچنان با اقتدار عنوان آقای گل ادوار جام ملت ها را نیز به خود اختصاص داده است.


شهریار فوتبال ایران که در سه دوره از رقابت های جام ملت های آسیا پیراهن تیم ملی ایران را برتن داشت با به ثمررساندن 14 گل با اختلاف فاحش نسبت به حریف کره ای خود عنوان برترین گلزن رقابت ها را به خود اختصاص داد تا سایت AFC به تمجید از توانایی های این مهاجم تکرار نشدنی فوتبال ایران و آسیا بپردازد.


بعد از دایی از ایران، لی دونگ گوک از کره جنوبی با 10 گل، نائوهیرو تاکاهارا از ژاپن با 9 گل و جاسم الهویدا از کویت و یونس محمود از عراق مشترکا با 8 گل در رده بعدی برترین گلزنان تاریخ جام ملت ها ایستادند. توئیتر رسمی جام ملت های 2019 بعد از انتشار این فهرست در نظرسنجی جالبی از مخاطبان خواست که مهاجم مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

 

1360982

 

 

دیدگاه‌ها