کد خبر : 1574012 | 15 آذر 1397 ساعت 12:19 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر

دربی همسایه‌های ایرانی در دوحه (عکس)

امروز در آغاز هفته پانزدهم لیگ ستارگان جدال حساسی با حضور ایرانی ها رقم می خورد که نتیجه این بازی می تواند سرنوشت متفاوتی برای این بازیکنان رقم بزند.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ ستارگان امروز در حالی وارد آخرین هفته خود قبل از وقفه بلند مدت به خاطر حضور عنابی ها در جام ملت های آسیا 2019، می شود که در یکی از حساس ترین بازی ها تیم های همسایه الاهلی و الغرافه در جدول رده بندی مقابل هم صف آرایی می کنند.


در این بازی که قرار است از ساعت 16:30 به وقت تهران آغاز شود ستاره های ایرانی شاغل در دو تیم گام به دربی حساس ایرانی ها می گذارند. امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده در الاهلی و مهدی طارمی در الغرافه بنا به اعلام رسانه های دوحه در ترکیب اصلی دو تیم به میدان خواهند رفت تا رویارویی ملی پوشان ایرانی در سرنوشت نهایی این مصاف تاثیر مستقیم داشته باشد.


طارمی و الغرافه بعد از تراژدی شکست 8-1 چند روز قبل برابر السد با بحران های فراوانی گام به بازی امروز می گذارند بلکه پایانی شیرین به روزهای تلخ خود بدهند. ستاره ایرانی که انتقادها برای کنار گذاشتن او از الغرافه به اوج خود رسیده امروز این فرصت را دارد تا نگاه ها را تغییر بدهد اما در این راه باید از هم تیمی های خود در تیم ملی ایران عبور کند که رویارویی طارمی با خانزاده می تواند جذاب ترین صحنه ها را رقم بزند.


میلان ماچالا و شاگردانش در چند هفته گذشته با ارائه بازی های متفاوت نسبت به آغاز فصل تا رده پنجم جدول پیش آمدند تا با 23 امتیاز جایگاه تثبیت شده ای داشته باشند اما با این وجود آنها امیدوار به کسب بردی دیگر برای پیشی گرفتن از الریان و حضور در جمع چهارتیم بالای جدول هستند. روزنامه استاد الدوحه با اختصاص گزارشی کامل به حواشی این بازی حساس از حضور سه ایرانی در ترکیب اولیه دو تیم خبر داد.

 

1361008

 

دیدگاه‌ها