کد خبر : 1574013 | 15 آذر 1397 ساعت 12:21 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید مورینیو از نمایش پل پوگبا مقابل آرسنال

ژوزه مورینیو از پل پوگبا ستاره‌ی تیمش که در بازی مقابل آرسنال توسط او تعویض شد و بعد از تساوی چند روز پیش یونایتد مقابل ساوتهمپتون با انتقاد تند مورینیو مواجه شده بود، تمجید کرد.

تمجید مورینیو از نمایش پل پوگبا مقابل آرسنال

به گزارش "ورزش سه"،  ژوزه مورینیو بعد از تساوی 2-2 یونایتد مقابل آرسنال از پل پوگبا تمجید کرد و مدعی شد که پوگبا در این بازی نقش مثبتی برای یونایتد بازی کرده است. پوگبا بعد از تساوی یونایتد در بازی قبلی‌اش مقابل ساوتهمپتون و درگیری با مورینیو در رختکن، درگیری‌ای که به "ویروس" خطاب کردن پوگبا توسط آقای خاص انجامیده بود، در شروع بازی مقابل آرسنال نیمکت‌نشین بود.

 

پوگبا در دقیقه‌ی 75 وارد زمین شد تا به جای جسی لینگارد گلزن یونایتد بازی کند. بعد از آنکه جسی لینگارد با زدن گل دوم یونایتد نتیجه‌ی بازی را به تساوی 2-2 کشاند پوگبا به عنوان سومین تعویض یونایتد از سوی مورینیو به زمین فرستاده شد و آقای خاص بعد از بازی گفت که از عملکرد ستاره‌ی فرانسوی در دقایق پایانی بازی رضایت داشته است.

 

1361007

 

مورینیو گفت:" به نظر من پل خیلی خوب بازی کرد. او در 15 دقیقه‌ای که در زمین حضور داشت خوب بازی کرد، یعنی در دقایقی که مدافعین ما دیگر نمی‌توانستند آنطور که باید روی بازیکنان حریف فشار بیاورند. هر وقت که توپ در اختیار داوید دخیا قرار گرفت همه‌ی مدافعین من جلوی او چنان وا رفته بودند که انگار روح از بدن‌شان خارج شده است. من می‌خواستم تیم سرزنده شود و خط دفاعی استحکام پیدا کند".

 

مورینیو در ادامه اضافه کرد:" من می‌خواستم تیم ما در نیمه‌ی زمین حریف بازی کند. ما در آن لحظات فلاینی را داشتیم، لوکاکو را داشتیم و پل را داشتیم ولی هر وقت که توپ به دخیا می‌رسید همه در زمین مثل مرده‌ی متحرک بودند".

 

1361009

 

مورینیو در ادامه‌ی انتقادش از خط دفاعی یونایتد گفت:" هر وقت دخیا توپ را می‌گرفت باید دو دقیقه صبر می‌کرد تا مدافعین و سایر بازیکنان ما قدم به قدم حرکت کرده و در موقعیت‌های خود قرار بگیرند. یا مجبور می‌شد توپ را بلند بفرستد. هر وقت هم توپ را بلند می‌انداخت لوکاکو و راشفورد با پنج بازیکن آرسنال تنها بودند. ولی بازیکنان دفاعی ما کاملاً مرده بودند و انگار اصلاً نمی‌توانستند حرکت کنند".

 

دیدگاه‌ها