کد خبر : 1574026 | 15 آذر 1397 ساعت 12:59 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

فلینی به خاطر کشیدن موی گوندوزی محروم می‌شود؟(عکس)

هواداران آرسنال به خاطر خطای مروان فلینی بازیکن یونایتد روی متئو گوندوزی بازیکن تیم‌شان که با گرفتن موهای او همراه بود خواهان محرومیت فلینی شده‌اند.

فلینی به خاطر کشیدن موی گوندوزی محروم می‌شود؟(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خطاهای انجام شده در جریان دیدار منچستریونایتد و آرسنال که با نتیجه‌ی تساوی 2-2 به پایان رسید جنجالی شده است. خطایی که توسط مروان فلینی بازیکن بلژیکی یونایتد روی متئو گوندوزی ستاره‌ی آرسنال انجام شد. در این صحنه فلینی از پشت سر موهای بلند گوندوزی را گرفته و او را با کشیدن موهایش متوقف کرده و نقش زمین می‌کند. هواداران آرسنال در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این خطای فلینی واکنشهای تندی نشان داده‌اند و با اعتقاد به اینکه خطای فلینی نماد بارز بازی ناجوانمردانه بوده از فدراسیون فوتبال انگلیس خواهان محرومیت فلینی شده‌اند.

 

 

فلینی که به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شده بود درحالیکه زمان به دقیقه‌ی 90 نزدیک می‌شد و آرسنال در حال حمله بود، تصمیم گرفت برای متوقف کردن گوندوزی جوان از پشت موهای او را بکشد. بعد از این خطا یک ضربه‌ی آزاد در اختیار آرسنال قرار گرفت. اما داور از اخراج فلینی خودداری کرد.

 

1361033

 

هواداران آرسنال به این اشاره می‌کنند که رابرت هاث بازیکن لستر در سال 2016 همین حرکت را روی فلینی انجام داده و به خاطرش سه  بازی از همراهی باشگاه خود محروم شده است. به همین علت هواداران آرسنال از فدراسیون فوتبال انگلیس خواسته‌اند بی‌طرفی را رعایت کرده و مجازات مشابهی در مورد مروان فلینی اعمال کنند.

 

دنی مورفی که به عنوان کارشناس در پخش زنده‌ی تلویزیونی بازی حضور داشت معتقد بود فلینی شانس آورده که توسط داور اخراج نشده است. او گفت:" طبق قانون فلینی باید اخراج می‌شد. این حرکت احمقانه‌ای از طرف فلینی بود که می‌توانست برای تیمش گران تمام شود".

دیدگاه‌ها