کد خبر : 1574028 | 15 آذر 1397 ساعت 13:01 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

در فولاد آره‌نا یقه همه تیم ها را می‌گیریم؛

جعفری: ببینید که با قطبی چه پیشرفتی می‌کنیم

مدافع تیم فولاد خوزستان از حضور افشین قطبی در اهواز هیجان زده است و با اطمینان می گوید که روند فولاد با این مربی در ادامه لیگ بسیار خوب خواهد بود.

جعفری: ببینید که با قطبی چه پیشرفتی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد جعفری یکی از مدافعان تیم فولاد خوزستان است که در نیم فصل اول و شرایط نوسانی این تیم نتوانست خود را به نحو احسن نشان دهد و هر از گاهی با مشکلات کوچکی روبرو می شد.


او اما در حال حاضر با آمدن افشین قطبی به فولاد انگیزه بالایی پیدا کرده و تمرینات خوبی را پشت سر می گذارد. جعفری در گفت و گو با ورزش سه پیرامون شرایط کلی تیم فولاد در لیگ هجدهم اظهار داشت: شرایط را خود شما خوب دیده اید. فصل را با آقای پورموسوی آغاز کردیم، پس از آن ایشان رفت و ایلی استن آمد. مصدوم های زیادی هم داشتیم. بعد از رفتن استن با آقای فریسات کار کردیم و نتایج خوبی گرفتیم. می خواهیم حالا با مربی جدید به روزهای خوب برگردیم.

 

او  درباره حضور افشین قطبی در تیم فولاد و اثرات آن افزود: آقای قطبی بسیار مربی خوبی است و ما کار را حرفه ای تر از قبل ادامه می دهیم. او از نظر روحی همه بازیکنان را بهبود داده و در زمینه فنی هم خیلی خوب است. خدا را شکر آقای قطبی خیلی روحیه به بچه ها داده و با جدیت روی بچه ها کار می کند. ما شاید هفته های قبل افسرده بودیم اما الان منتظر روزهای بعد هستیم تا تمرین شروع شود و دوباره کار کنیم. این چند روزه کارهای بدنی انجام دادیم و کمی بدن ها گرفته ولی با این حال همه با جان و دل تمرین می کنند. بسیار خوشحالم که آقای قطبی اینجا است و می توانم از او چیزهای زیادی یاد بگیرم. روند خیلی خوبی داریم. می خواهیم نتیجه بگیریم و حتما این اتفاق خواهد افتاد.

 

وی درباره مربیان جدید فولاد افزود: دستیارهای آقای قطبی هم مثل خودش با روحیه هستند و انگیزه بسیاری دارند. آقای محبی آنالیز تمرین ها را به شکلی دقیق انجام می دهد و از تک تک بچه ها فیلم های لازم را می گیرد تا تحلیل کند. آقای مارکو هم در کنار سرمربی است و به ما تمرین می دهد.

 


جعفری در مورد ماندنش در فولاد برای لیگ هجدهم اینگونه توضیح داد: من پیشنهادهایی در ابتدای فصل دریافت کرده بودم؛ اما به خاطر فولاد و آقای پورموسوی در آن مقطع پاسخ منفی دادم و در اهواز ماندم. شاید برخی از این پیشنهادها حدود 10 برابر قرارداد فعلی من ارزش مالی داشت. ولی به هر حال قرارداد داشتم و به خاطر باشگاه ماندنی شدم. باشگاه هم قول هایی داد که مرا به ماندن ترغیب کرد. انشاالله این قول ها هم به زودی عملی می شود.

 

1361047

 

مدافع فولاد درباره امتیازات از دست رفته این تیم گفت: ما هم قسم شده ایم که به شرایط خوب بازگردیم. در خیلی دیدارها ناگهانی همه چیز از دستمان خارج شد. همین بازی اخیر با ذوب آهن هم که مساوی شدیم، نمونه آن بود. انشاالله روند رو به رشدی داشته باشیم تا به جایگاه اصلی مان برگردیم. با این تیم خوب و بازیکنانی که داریم، جایگاه فولاد اینجای جدول نیست.

 

وی درباره دیدار آینده تیمش مقابل تراکتور گفت: من خودم در بازی های بزرگ بهتر بازی می کنم. بقیه بچه ها هم همینطور هستند. تیم ما در بازی های حساس با تمرکز بیشتری وارد زمین می شود و بازی بهتری انجام می دهد. ما می توانستیم از پنج بازی با تیم های پایین تر از خودمان امتیازات خوبی بگیریم، ولی نشد. در نیم فصل دوم صد درصد این امتیازات را جبران می کنیم. بازی با تراکتور هم حساس است اما ما صد درصد برای کسب امتیاز می رویم.

 

جعفری پیرامون افتتاح فولاد آره نا و بازی های فولاد در این ورزشگاه افزود: ما قطعا در این ورزشگاه بهتر نتیجه می گیریم. استادیوم غدیر شرایط بازی کردن ندارد. ما از اول فصل تا الان در این ورزشگاه اصلا راحت بازی نکرده ایم و بیشتر از تیم های رقیب خسته می شویم. همیشه یک روز قبل از بازی ما تیم استقلال خوزستان در آن چمن تمرین داشته است. به همین دلیل چمن نه غلتکی می خورد نه صاف می شود و بازی در آن خسته کننده می شود. اما در فولاد آره نا شرایط خیلی بهتر است و یقه همه تیم ها را می گیریم. تماشاگرانمان هم در ورزشگاه حاضر می شوند و جو خیلی خوب و مثبتی ایجاد می شود.

 

مدافع فولاد درباره شائبه محرومیت عبدالله کرمی در بازی با ذوب آهن گفت: مسئله ای که باعث ایجاد این شبهه شده بود، کارت زرد بازی با اس خوزستان بود که عده ای فکر می کردند کرمی آن را گرفته است. اما در آن صحنه من از داور اخطار گرفتم. آقای مبعلی توپ را با دست زد و بعد توپ را به مهاجم رساند. پس از آن من اعتراض کردم و کارت گرفتم، ولی در تصاویر تلویزیونی طوری نشان داده شده که انگار کرمی کارت گرفته است. ضمن اینکه در پرونده من نیز درج شده که 2 کارت زرد مقابل سپاهان و اس خوزستان دریافت کرده ام.

 

بازیکن شماره 2 فولاد که پس از اخراج در بازی با صنعت نفت 2 جلسه محروم بود، درباره این اتفاق گفت: یک جلسه که به دلیل کارت قرمز بود. اما جلسه دوم از سوی کمیته انضباطی محروم شدم. ماجرا این بود که من هیچ توهینی به آقای حیدری نکردم. از بچه های نفت و تیم خودمان می توانید بپرسید. من فقط گفتم کرار من را هل داد، ندیدی اما الان که تعادل نداشتم و پایم بلند شد، دیدی. آقای داور به من گفت برو بیرون تا گزارشت را نداده ام. من هم گفتم می روم اما اشتباه خطا گرفتی. نکته بعدی اینکه صحبت های داوران از طریق بیسیم ضبط می شود. من به باشگاه هم گفتم که نباید متضرر شویم. اگر حرف هایشان ضبط می شود، بررسی کنید و ببینید که آیا من به داور کوچکترین اهانتی کردم یا نه. به هر حال گذشت و وارد جزئیات نمی شوم. حتما قسمت اینطور بوده است.

 

1361046

 

دیدگاه‌ها