کد خبر : 1574031 | 15 آذر 1397 ساعت 13:05 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

چرا صمد نیکخواه سفرش به تهران را علنی نکرد؟

کاپیتان تیم ملی قید بسکتبال را زد!

صمد نیکخواه بهرامی در حالی که تیم ملی بسکتبال را در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی همراهی نکرد، این روزها در تهران حضور دارد.

کاپیتان تیم ملی قید بسکتبال را زد!

به گزارش "ورزش سه"، مهران شاهین طبع برای پنجره پنجم انتخابی جام جهانی 2019 از صمد نیکخواه بهرامی به عنوان کاپیتان تیمش دعوت کرده بود. با این حال این بازیکن که چند ماهی به آمریکا سفر کرد، در اردو حاضر نشد  و همگان هم دلیل عدم حضورش را دوری از ایران دانستند.


حتی سرمربی تیم ملی در مصاحبه خود عنوان کرد نیکخواه بهرامی به دلیل مشکلات شخصی در اردو حاضر نشده و نتوانسته به تهران سفر کند.


با اینکه همه از دلیل عدم حضور حامد حدادی درتیم ملی باخبر بودند و می دانستند اختلاف این بازیکن با فدراسیون و کادرفنی باعث چنین اتفاقی شده، صمد نیکخواه بهرامی در جریان اتفاقات اخیر فقط سکوت کرد تا نگاهها اینطور باشد که فقط حضور او در آمریکا باعث عدم حضورش در تیم ملی شده است.


حالا در شرایطی کمتر از 2 روز از بازگشت تیم ملی از پنجره پنجم انتخابی جام جهانی می گذرد، خبر رسیده صمد نیکخواه بهرامی چند روزی است در تهران به سر می برد.


کاپیتان تیم ملی که چند ماه قبل به آمریکا سفر کرده بود، به ایران بازگشته؛ اما این موضوع را علنی نکرده تا از انتقادات در امان بماند.


در واقع در شرایطی که تیم ملی بسکتبال در استرالیا و فیلیپین به سر می برد و چند بازیکن کلیدی خود را هم در اختیار نداشت، نیکخواه بهرامی به تهران سفر کرده است. این در حالی است که او می توانست چند روز سفر خود به تهران را جلو بیاندازد و تیم ملی را در بازی های حساسی که در پیش داشت، همراهی کند.


با این شرایط به نظر می رسد صمد نیکخواه هم دلایلی برای عدم حضورش در تیم ملی به جز برپایی زندگی اش در آمریکا و دوری از ایران دارد. آنطور که خبر می رسد این بازیکن که کمتر از یک سال از بازگشت دوباره اش به تیم ملی می گذرد، قصد ندارد دیگر برای تیم ملی بازی کند.


نیکخواه بهرامی چند بار تاکید کرده بود از تیم ملی خداحافظی رسمی نمی کند و علاقه ای به رسانه ای کردن این مساله ندارد چون مراسم درخور شان بازیکنان برای خداحافظی در ایران برگزار نمی شود.


اگر تصمیم صمد قطعی باشد و او در جریان سفر به تهران هم جلسه ای با مسئولان فدراسیون برگزار نکند، شاید شاهین طبع در اردوهای بعدی هم از این بازیکن باتجربه دعوت نکند.

 

دیدگاه‌ها