کد خبر : 1574077 | 15 آذر 1397 ساعت 16:46 | 48.3K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری: از بازگشت شجاعیان به تبریز استقبال می‌کنیم

رضا مهاجری، سرمربی تیم ماشین سازی تبریز در نشست خبری پیش از بازی با پدیده مشهد حضور یافت.

مهاجری: از بازگشت شجاعیان به تبریز استقبال می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه" ، این مربی که سابقه هدایت پدیده را در کارنامه دارد ، حرفهایش را با تمجید از تیم سابقش آغاز کرد: خوشحالم که در شهر خودم حضور دارم. انشالله سوای فوتبال و نتیجه آن یک روز خوب داشته باشیم. در پدیده سه سال کار کردیم و روزهای تلخ و شیرین بسیاری داشتیم. دیدن پدیده در این جایگاه مایه افتخار ماست و امیدوارم این روند برای تیم ادامه داشته باشد. زحمت های بسیاری برای این تیم کشیده شده و حاصل این زحمت ها را آقای گل محمدی، مدیریت و بازیکنان در حال به ثمر رساندن هستند. امیدوارم که مردم شهر مشهد بتوانند طعم یک موفقیت بزرگ را بچشند.

 


قهرمان شدن پدیده سخت اما شدنی است


قهرمان شدن پدیده در لیگ برتر یک مقدار سخت است ولی کاری شدنی است. اگر انسجام و همدلی نیم فصل را داشته باشد می تواند قهرمان شود. تیم های بزرگی هستند که برای این مقام دندان تیز کرده اند. این کار البته شدنی است و می توان به آن امیدوار بود. تیم های شهرستانی چون استقلال خوزستان چنین کاری را قبلا کرده اند و پدیده هم می تواند. همه چیز مثل یک پازل می تواند در کنار هم یک تیم را به موفقیت سوق دهد. من نمی خواهم به روزهای سابق برگشته و نیمه خالی لیوان را ببینم. امسال یک مقدار شرایط مهیا است. آقای گل محمدی هم زحمات بسیاری می کشد و نتایج تیم مسئولین را مجاب کرد تا حمایت کنند. این موفقیت را نمی توان حاصل یک طیف دانست و زحمت همه باعث آن شده است.

 


فردا برای من دوسر برد است


مصدومیت های ما به گونه ای شده که سعی می کنم دیگر به آن فکر نکنم. در مربیگری یاد گرفته ام که بر اساس داشته هایم کار کنم. فردا هم چند بازیکن را نداریم. در بازی با سپاهان به ناحق 50 دقیقه 10 نفره بودیم. در بازی با پرسپولیس هم یک پنالتی محرز که همه کارشناسان به آن اعتقاد داشتند برای تیم ما نگرفتند. به نظرم شجاعت داور باعث شد که پنالتی اعلام نکند. اگر پنالتی را گرفته و گل می کردیم شرایط بازی تغییر می کرد. با همین داشته ها باید مقابل پدیده یکی از سخت ترین بازی های خودمان را انجام دهیم. فردا دو سر برد برای من خواهد بود. طرف دیگر میدان پدیده ای است که من سه سال در آن کار کرده ام. بچه هایی که غنچه بودند اینک تبدیل به گل های خوشبویی در این مملکت شده اند. افتخار من مربی همین است و گذشته ای که تاریک نبوده برایم بسیار لذت بخش و ارزشمند است. تا روزی که به عنوان مربی کار می کنم هر موقع به گذشته برگشته ام بدنبال چنین روزهایی بوده ام.

 


6 بازیکن اضافه می کنیم


قطعا روزی که من با ماشین سازی شروع کردم این تیم شرایط خوبی نداشت. خیلی سعی کردیم تفکر بچه ها را تغییر دهیم. در هفته های اخیر با وجود اینکه نتوانستیم نتایج لازم را کسب کنیم اما بازی های خوبی انجام دادیم. 5-6 بازیکن به تیم اضافه خواهیم کرد. تیم ما در تابستان بدنسازی هم نکرده است. باید در زمستان یک زیرساخت خوب برای تیم مان ایجاد کنیم.

 

 

از بازگشت شجاعیان استقبال می کنیم



رضا مهاجری  در  پاسخ به این سوال که با توجه به پاس نشدن چک های استقلال گویا شجاعیان باید  به ماشین سازی برگردد و اگر چنین اتفاقی رخ بدهد آیا شما قصد استفاده از  شجاعیان را دارید یا تصمیم گرقتید او را به باشگاه تراکتور سازی بدهید گفت:« بالاخره داریوش یک بازیکن ارزشمندی  است و می دانم باشگاه پیگیر حق و حقوقش است و طبق قراری که با باشگاه استقلال منعقد کرده اند   گویا در صورت پاس نشدن چک ها او باید برگردد .ما هم از بازگشت وی استقبال می کنیم ، چرا که او بازیکن با کیفیتی است و اگر برگردد قطعا از او در ماشین سازی بهره خواهیم برد.

 

 

از ترانسفر کنعانی زادگان استقبال می کنم


من هیچ گاه مخالف پیشرفت بازیکن نبوده ام. در بعضی از موارد با خروج بازیکنانم مخالفت کرده ام چون باعث پیشرفت او نمی شد. ما در جام جهانی یک نماینده داشتیم و اگر ایمانی هم راه درست را می رفت دو نماینده داشتیم. در این شرایط خانزاده اینک لژیونر شده و حداقل از نظر مالی در شرایط خوبی است. بازیکنان جوان قدرت ریسک را به من می دهند و با توجه به اینکه آینده خوبی می تواند برای باشگاه داشته باشد من همیشه از اطمینان  به چنین بازیکنانی استقبال می کنم. بک عادت بدی که در فوتبال ماست این است که تیم ملی را معدود به سرخابی ها و چند تیم دیگر ببینیم. پدیده سال قبل شرایط خوبی داشت و خانزاده و ایمانی زمانی به تیم ملی دعوت شدند که پدیده شرایط خوبی داشت. من اگر به جای بازیکنان باشم از چنین انتقاداتی استقبال می کردم. همان گونه که من هم زمانی که آمدم این حرفها را می شنیدم. خانزاده از این شرایط استفاده کرده و به نظرم کنعانی زادگان هم که یکی از مدافعان خوب ایران است می تواند از فرصت به دست آمده در تیم ملی استفاده کند.

 

 

نیازی به دیگران نداریم


آذربایجان مرد بزرگی چون زنوزی دارد که قدرت ایستادگی دارد و مقابل بسیاری از ترکش ها می ایستد. او بسیاری از هجمه ها را تحمل می کند و با هزینه های بسیار، پشت اعتقادات خود ایستاده است. مشهد هم چنین نفراتی دارد و فرصت برای حضورشان وجود دارد. باشگاه ما تا این لحظه نیازی به مسئولین دیگر نداشته است.

 

دیدگاه‌ها