کد خبر : 1574088 | 15 آذر 1397 ساعت 17:41 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

غافلگیری صبحگاهی قهرمان پرتاب دیسک

ماجرای تست دوپینگ سرزده از حدادی چه بود؟

قهرمان پرتاب دیسک ایران و آسیا توسط ماموران ضددوپینگ در خانه اش غافلگیرشد.

ماجرای تست دوپینگ سرزده از حدادی چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، احسان حدادی که سال نسبتا موفقی را در پرتاب دیسک پشت سر گذاشت و علاوه بر ثبت چند رکورد بالای 68 متر به مدال طلای بازی های آسیایی 2018 نیز دست پیدا کرد، این روزها در ایران به سر می برد.


این قهرمان پرتاب دیسک ایران صبح امروز توسط ماموران ضددوپینگ جهانی غافلگیر شد. صبح زود احسان حدادی با حضور این ماموران مواجه بود که خواستار اخذ نمونه دوپینگ از او بودند.


در نهایت این اتفاق انجام شد و ورزشکار ایرانی هم با این ماموران خارجی همکاری لازم را انجام داد.


احسان حدادی درباره این ماجرا به "ورزش سه" گفت: با توجه به اینکه هر چند ماه یک بار فدراسیون جهانی از ورزشکاران دارای رنکینگ و عنوان دار در سطح جهان فرم اطلاعات شخصی را می گیرد، گرفتن تست دوپینگ اتفاق عجیبی هم نیست.

 

این ماموران از روسیه برای اینکه از من تست بگیرند، آمده بودند و با توجه به اینکه من آدرس منزل خودم را به فدراسیون جهانی داده بودم، آنها به صورت سرزده در خانه من حاضر شدند.


وی افزود: در فرمی که پر کردیم، حتی ساعت هایی که در منزل هستیم را نوشته ایم. به خاطر همین صبح زود در خانه من حاضر شدند و تست گرفتند. ممکن است در روزهای آینده بازهم برای گرفتن این تست از من بیایند و اصلا تعداد گرفتن نمونه مشخص نیست. به هر حال این اتفاق ممکن است برای  هر ورزشکاری رخ دهد.

دیدگاه‌ها