کد خبر : 1574105 | 15 آذر 1397 ساعت 18:42 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

قانون بازنشسته‌ها لغو شود، همه چیز تغییر می‌کند

منظمی: ضیایی استعفا نداده؛ من هم سرپرست نشدم

دبیر فدراسیون والیبال امروز با رییس این فدراسیون ملاقات داشته و استعفای او را تکذیب می کند.

منظمی: ضیایی استعفا نداده؛ من هم سرپرست نشدم

به گزارش "ورزش سه"، 15 آذرماه به عنوان آخرین فرصت بازنشسته ها برای کناره گیری عنوان شده بود و این موضوع هم در ورزش شامل حال چند فدراسیون از جمله والیبال می شد. احمد ضیایی که برای ادامه کار درخواست داده بود و هنوز هم جوابی نگرفته، حالا با شایعاتی مواجه شده است.


امیرحسین منظمی، دبیر فدراسیون والیبال در برخی از رسانه ها به عنوان سرپرست جدید این فدراسیون معرفی شده؛ در حالی که خودش این موضوع را تکذیب می کند.


او در این باره به "ورزش سه" گفت: کسی با من درباره سرپرستی فدراسیون والیبال صحبت نکرده و از این موضوع بی اطلاع هستم. نمی دانم چرا این شایعات مطرح شده چون فعلا در فدراسیون هیچ تغییری رخ نداده است.


منظمی همچنین به شایعه کناره گیری ضیایی اشاره کرد و افزود: من امروز با ضیایی جلسه داشتم و همدیگر را ملاقات کردیم. هیچ حرفی از استعفا و کناره گیری مطرح نبود. نمی دانم وقتی هنوز رییس فدراسیون در سمت خود باقی مانده، چطور برخی برای او جانشین معرفی کردند.


دبیر فدراسیون والیبال درباره آخرین مهلت مدیران بازنشسته برای ترک پست های خود گفت: بعد از بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب، مجلس شورای اسلامی هم در پی لغو قانون بازنشسته هاست. حتی خود شخص لاریجانی نیز این مساله را پیگیری کرده و طرح دوفوریتی ارائه داده تا قانون بازنشسته ها متوقف شود. باید دست نگه داشت چون اگر این قانون لغو شود، رییس فدراسیون والیبال هم می تواند به کارش ادامه دهد.

دیدگاه‌ها