کد خبر : 1574111 | 15 آذر 1397 ساعت 18:54 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

موسوی: تا رسیدن به نیم فصل جان‌مان در آمد!

بازیکن تیم ماشین سازی نیم فصل دوم لیگ را یک شروع دوباره برای تیمش دانست.

موسوی: تا رسیدن به نیم فصل جان‌مان در آمد!

به گزارش "ورزش سه"، سید احمد موسوی، بازیکن تیم ماشین سازی تبریز پس از آخرین تمرین تیمش پیش از بازی با پدیده مشهد در گفت و گو با خبرنگار ورزش سه، در مورد وضعیت ماشین سازان در آستانه پایان نیم فصل اول صحبت کرد:

 

با پدیده لیگ بازی داریم

 

پدیده امسال فراتر از انتظار ظاهر شد و نتایجی گرفت که کمتر کسی تصور می کرد. آنها حریف بسیار سرسختی هستند و فردا کار آسانی مقابل شان نخواهیم داشت. در طول هفته تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و کاملا آماده رویارویی با یکی از بهترین تیم های نیم فصل اول هستیم. از پدیده و خوبی هایش گفتم اما باید به این موضوع هم اشاره کنم که تیم ما هم تیم دست و پا بسته ای نیست و فردا در زمین بازی حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. به دنبال این هستیم که در بازی با پدیده لیگ، دست پر از زمین خارج شویم.

 

تا رسیدن به نیم فصل جان مان در آمد!

 

لیگ برتر را با شرایط بسیار سختی آغاز کردیم. کاری هم از دست هیچکس بر نمی آمد و تنها با تلاش و همدلی اعضای تیم بود که نیم فصل را به پایان رساندیم. در واقع باید بگویم که تا رسیدن به نیم فصل جان مان در آمد! نمی خواهم از مشکلات صحبت کنم، فقط یک دست مریزاد به همه بچه های تیم می گویم که با همت تک تک شان توانستیم سربلند از یک آزمون سخت بیرون بیاییم. در نیم فصل دوم آن گونه که مدیریت و کادر فنی تیم اعلام کرده اند، چند بازیکن خوب جذب خواهیم کرد. به این ترتیب خواهیم توانست عملکردی بهتر از نیم فصل اول داشته باشیم.

 

ماشین سازی را به جایگاه واقعی اش می رسانیم

 

ماشین سازی تیم بزرگی است. این تیم از قدمت بالایی برخوردار است و ما در تلاش هستیم تا این تیم را به جایگاه واقعی اش برسانیم. هوادارانی که در هفته های اخیر به ورزشگاه بنیان دیزل آمده و تشویق مان کردند نشان دادند که به تیم ما هم امیدوار شده اند و این یک اتفاق بسیار خوب است.

دیدگاه‌ها