کد خبر : 1574112 | 15 آذر 1397 ساعت 19:06 | 273.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازی دوستانه با جنجالی در حد تیم ملی؛

درگیری عجیب در ملو‌ترین دربی سرخابی! (عکس)

امروز یک بازی تحت عنوان دربی هنرمندان در تهران انجام شد که چند فوتبالیست هم در آن حضور داشتند. با وجود دوستانه بودن، این بازی حواشی خاص خود را داشت.

درگیری عجیب در ملو‌ترین دربی سرخابی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز در شهر تهران یک دیدار نمادین میان جمعی از هنرمندان و ورزشکاران برگزار شد. این بازی با تقابل دو تیم قرمز و آبی پوش و تحت عنوان دربی هنرمندان انجام شد.

 

در این گونه دیدارها معمولا گل های زیادی رد و بدل می شود و ماهیت دوستانه آن بر فضای رقابتی غلبه می کند. بازی امروز هم با وجود اینکه پرگل شد و لحظه های جالب و خاطره انگیزی را رقم زد، اما آنچنان از رقابت و جدال دور نبود.

 

طبق روال همیشگی این بازی ها، امروز هم چند فوتبالیست در کنار هنرمندان در ترکیب تیم های سرخ و آبی حضور داشتند و اتفاقا بحث هایی که میان آنها شکل گرفت، کمی بازی را از حالت دوستانه دور کرد.

 

درگیری اصلی امروز میان خداداد عزیزی و ستار همدانی شکل گرفت. این دو ملی پوش سال های نه چندان دور فوتبال ایران که به ترتیب در تیم های قرمز و آبی حضور داشتند، دو بار در طول بازی امروز با یکدیگر درگیر شدند. دفعه اول تنها حالت کری خوانی و کل کل داشت که ختم به خیر شد و سرانجام بدی نداشت. اما بار دوم کار به جایی کشید که این دو پیشکسوت با هم درگیری لفظی پیدا کردند و درگیر شدند. در این لحظات سایر بازیکنان میانجیگری کردند و این دو را از هم فاصله دادند تا ماجرا شدت بیشتری نیابد.

 

شنیده ها حاکی از این است که در یکی از کل کل ها ستار همدانی صحبتی را به کنایه درباره گل معروف خداداد به استرالیا مطرح کرده و این مسئله به مذاق عزیزی خوش نیامده است. درگیری نوبت دوم هم با ضربه ای که خداداد از پشت به همدانی زد، استارت خورد و ماجرا ادامه پیدا کرد.

 

 

 

 

 

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها