کد خبر : 1574118 | 15 آذر 1397 ساعت 19:36 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

بهزادی کریمی: از پس پدیده هم برمی‌آییم

هافبک تیم ماشین سازی معتقد است که تیمش توانایی کسب امتیاز مقابل شگفتی ساز لیگ برتر در مشهد را دارد.

بهزادی کریمی: از پس پدیده هم برمی‌آییم

به گزارش "ورزش سه"، فرید بهزادی کریمی، بازیکن تیم ماشین سازی تبریز پس از آخرین تمرین تیمش پیش از بازی با پدیده مشهد در گفت و گو با خبرنگار ورزش سه، در مورد وضعیت ماشین سازان در آستانه پایان نیم فصل اول صحبت کرد:

 

با آقا رضا از پس پدیده هم برمی آییم

 

تیم پدیده را باید شگفتی ساز لیگ هجدهم بنامیم. این تیم به گونه ای کار کرد که تحسین همه را برانگیخت. رویارویی با این تیم در مشهد کار سختی خواهد بود ولی با آقا رضا می توانیم از پس این تیم هم بر بیاییم. آقای مهاجری سه سال هدایت پدیده را بر عهده داشتند و به خوبی با این تیم آشنا هستند. در طول هفته تمرینات ویژه ای انجام داده و روی نقاط ضعف و قوت پدیده کار کرده ایم. کاملا مهیای این دیدار هستیم و به امید خدا می رویم تا دست پر زمین بازی را ترک کنیم.

 

از عملکرد تیم مان راضی هستم

 

به عنوان یک بازیکن از عملکرد تیم مان راضی هستم. در مورد عملکرد خودم باید کادر فنی و هواداران نظر بدهند ولی وجدانا با توجه به شرایطی که تیم داشت همه بچه ها از جان مایه گذاشتند و من هم تا حد توان تلاش کردم تا گره گشای مشکلات تیم در نیم فصلی باشم که به بدترین شکل ممکن برایمان آغاز شد. انشالله فردا با یک نتیجه خوب نیم فصل را به پایان می رسانیم.

 

برای نیم فصل دوم برنامه های زیادی داریم

 

باشگاه در نیم فصل دوم خرید چند بازیکن خوب را در دستور کار قرار داده است. در دور برگشت مسابقات برنامه های ویژه ای داریم تا بهتر از دور رفت باشیم. از نظر بدنی هم باید کار کنیم تا مشکلاتی که در نیم فصل داشتیم تکرار نشود. ما بدنسازی نکرده وارد مسابقات شدیم و همین موضوع باعث شد تا در طول فصل بسیاری از بچه ها مصدوم شده و دست مان خالی شود. به یاری خدا می خواهیم در نیم فصل دوم با کسب نتایج بهتر پاسخ حمایت بی نظیر هوادارانمان را بدهیم.

دیدگاه‌ها