کد خبر : 1574132 | 15 آذر 1397 ساعت 20:55 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو به دنبال ادامه شکست ناپذیری برابر سپاهان

آخرین بار پرسپولیس برانکو مرداد 94 مقابل سپاهان شکست خورد و پس از آن به 3 پیروزی و 2 تساوی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ تاکنون 7 بار برابر سپاهان قرار گرفته و موفق به کسب نتایج بسیار خوب شده است. اولین بار در هفته های واپسین لیگ چهاردهم او در مقابل تیم حسین فرکی شکست تلخ 2-1 را تجربه کرد. سپس شاگردانش در هفته چهارم لیگ پانزدهم با نتیجه 4-2 بازی را به سپاهان واگذار کردند. این نتیجه در حالی رقم خورد که پرسپولیس تا دقیقه 34 با گل های طارمی و عالیشاه از سپاهان پیش بود.

 

در بازی برگشت لیگ پانزدهم نتیجه 2-2 رقم خورد. فصل بعد سرخ ها موفق شدند طلسم ورزشگاه فولاد شهر را بشکنند. امید عالیشاه و مهدی طارمی 3 بار دروازه سپاهان را باز کردند تا برانکو سربلند از این ورزشگاه بیرون برود. مسابقه بعدی دو تیم در میان 80 هزار هوادار پرسپولیس برگزار شد و سرخ ها با دو گل طارمی و رضاییان از روی نقطه پنالتی به برتری رسیدند؛ گل دوم سرخ ها هنوز در ذهن فوتبال دوستان باقی مانده است.

 

فصل پیش نیز سپاهان در حسرت پیروزی مقابل پرسپولیس ماند. در بازی رفت سرخ ها 2 بار از حریف اصفهانی پیش افتادند اما در نهایت گل جلال الدین علی محمدی، بازی را به تساوی کشید. در نیم فصل دوم اما سپاهانی ها با 2 گل در تهران مغلوب شدند تا شمار پیروزی های برانکو برابر سپاهان از تعداد شکست هایش بیشتر شود.

 

به عبارتی آخرین باخت پروفسور مقابل طلایی پوشان دیار زاینده رود، به 1214 روز قبل باز می گردد و در صورتی که شاگردان قلعه نویی نتوانند در بازی روز یکشنبه پیروز شوند، شکست ناپذیری برانکو به بیش از 1300 روز خواهد رسید.

 

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها