کد خبر : 1574139 | 15 آذر 1397 ساعت 21:33 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

بابایی: سخت‌ترین بازی فصل را پیش رو داریم

مهاجم جوان تیم ماشین سازی تیمش را آماده مبارزه در بازی حساس فردا دانست.

بابایی: سخت‌ترین بازی فصل را پیش رو داریم

به گزارش "ورزش سه"، پیمان بابایی، بازیکن تیم ماشین سازی تبریز پس از آخرین تمرین تیمش پیش از بازی با پدیده مشهد در گفت و گو با خبرنگار ورزش سه، در مورد وضعیت ماشین سازان در آستانه پایان نیم فصل اول صحبت کرد:

 

آماده مبارزه ایم

 

بازی های قبلی پدیده را در طول هفته مورد آنالیز قرار داده ایم. این تیم به شایستگی در جایگاه کنونی قرار دارد و به نظر بازی فردا سخت ترین بازی فصل تا به این لحظه برای ماست. البته ما هم آماده مبارزه هستیم. تمرینات بسیار خوبی انجام داده ایم. به هیچ عنوان به مساوی راضی نیستیم با تفکر برد به میدان می رویم. با دعای خیر هواداران و کمک امام رضا (ع) می رویم تا یک پایان شیرین را در نیم فصل اول رقم بزنیم.

 

هواداران شوکه مان کردند

 

تجربه حضور در تراکتورسازی و قرار گرفتن در جو پر شور ورزشگاه یادگار امام را دارم. در بازی های اخیر تیم مان در تبریز چنین جوی را در بنیان دیزل نیز شاهد بودیم. هواداران با حضور فوق العاده شان شوکه مان کردند. شک نکنید که این حمایت ها در روند رو به رشد تیم مان بی تاثیر نبود. فوتبال آذربایجان پتانسیل داشتن دو تیم قدرتمند در لیگ برتر را دارد و ما به دنبال این هستیم که بتوانیم پا به پای تراکتورسازی به عنوان نماد فوتبال آذربایجان، دل هوادارانمان را شاد کنیم.

 

با چند بازیکن خوب یک تیم بی نقص می شویم

 

برای اینکه نیم فصل اول را به پایان برسانیم سختی های زیادی کشیدیم. خدا را شکر می کنم که در پایان نیم فصل سرمان بلند است. با چند بازیکن خوب که قرار است در نیم فصل جذب شوند، یک تیم بی نقص می شویم. مصدومیت های طولانی مدت که گریبان مرا هم گرفت، دست کادر فنی را به شدت بسته و همین موضوع کار را برای ماشین سخت کرده بود. با یاری آقای زنوزی حضور قدرتمندی در نقل و انتقالات زمستانی خواهیم داشت و این یک نیاز بزرگ برای تیم مان به شمار می رود.

 

گل های زیادی هست که باید بزنم

 

برنامه ریزی گسترده ای برای این فصل داشتم. متاسفانه مصدومیت بدی مرا از میادین دور کرد. گل های زیادی هست که باید بزنم و نزده ام. چند هفته ای است که به شرایط بازی رسیده ام و با کمک کادر پزشکی تیم می خواهم در نیم فصل دوم آمار گلزنی ام را ارتقا ببخشم.

دیدگاه‌ها