کد خبر : 1574191 | 16 آذر 1397 ساعت 11:19 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

بردی که رضایت نکونام از زمین و زمان را گرفت (عکس)

نساجی مازندران توانست با برد روز گذشته خود برابر پیکان نیم فصل اول مسابقات را به خوشی پایان ببرد و موقتا در رده نهم جدول قرار گیرد.

به گزارش “ورزش سه” عصر روز گذشته تیم نساجی مازندران توانست با گل دقایق آخر سجاد عاشوری پیکان را در ورزشگاه شهر قدس شکست دهد و اینگونه ششمین باخت مجید جلالی برابر شاگرد شماره شش اسبق یعنی جواد نکونام رقم بخورد. 


هر چند که طبق گفته سرمربی نساجی بازی زیبایی از لحاظ فنی در جریان نبود اما سه امتیاز حیاتی دقایق آخر باعث قرار گیری سرخپوشان شمالی در رده‌های میانی جدول شد که این نکته مثبتی در کارنامه مربیگری نکونام در اولین سال فعالیتش در لیگ برتر محسوب می‌شود.

 


نساجی مازندران که در این فصل از مسابقات لیگ برتر از داوری لطمه خورده و طبق ادعای خودشان امتیازات زیادی را از این بابت از دست دادند، در مصاف با پیکان از نحوه قضاوت پیام حیدری رضایت کامل داشتند. به طوریکه نکونام در حاشیه بعد از بازی گفت: به اعتقادم داور برنده اصلی این دیدار بود. او بدون هیچ خطایی و با مدیریت کامل از هیچ صحنه مشکوکی نگذشت و به آقای حیدری خسته نباشید می‌گوییم.

 


نساجی هم‌چنین برای آخرین مسابقه نیم فصل اول خود غایبان زیادی به خصوص در خط حمله داشت. به طوریکه از هیچ مهاجم متخصصی در راس جلو برای قرار گرفتن در ترکیب، در دسترس نکونام نبود. همین هم باعث شد این مربی جوان در انتهای بازی تشکر ویژه‌ای از شاگردانش بابت تلاش مضاعفی که داشتند انجام دهد و قدردان آن‌ها باشد و این گونه کسب سه امتیاز حساس در بازی نه چندان زیبا او را راضی از همه چیز کند. 


عکس: مسعود اکبری

دیدگاه‌ها