کد خبر : 1574292 | 16 آذر 1397 ساعت 16:50 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

رد پای جنگجویی کریمی در گل های فرشید

علی کریمی در طی بازی‌های هفته های اخیر، در دیدار امروز تیمش، به عنوان تک هافبک دفاعی تیمش یه میدان رفت و توانست بازی بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد.

 

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پیش از این شاهد بودیم علی کریمی و فرشید باقری به عنوان دو هافبک دفاعی تیم استقلال به میدان می رفتند، در هفته های اخیر و با تغییر سیستم شفر، اتفاق جدیدی در ترکیب این تیم افتاد و اتفاقا کاملا هم جواب داد.


در چینش جدید استقلالی ها، فرشید باقری به عنوان هافبک هجومی آبی ها به پیش می رود و با این حساب علی کریمی به عنوان تنها هافبک دفاعی تیم در مرکز میدان قرار می گیرد. این چینش در این دو، سه دیدار به بهترین نحو برای استقلالی ها جواب داده است و باقری به عنوان بازیکن جلو و کریمی به عنوان بازیکن مرکز میدان توانستند بدرخشند. 


در ترکیب جدید آبی ها، کریمی به تنهایی در مرکز میدان، سعی در خنثی کردن همه توپ های بازیکنان حریف، پیش از ورود به زمین خودی دارد. جنگندگی کافی کریمی باعث شد تا خیال فرشید باقری نیز از مرکز میدان راحت شود و به همین دلیل با حداکثر توان بدنی و ذهنی، حملات استقلالی ها را ترتیب بدهد. با این حساب می توان یکی از دلایل درخشش باقری در بازی های اخیر را جنگندگی کریمی دانست. بازیکنی که به تنهایی در مرکز میدان، خیال تیم را راحت کرد.

 

دیدگاه‌ها