کد خبر : 1574317 | 16 آذر 1397 ساعت 18:37 | 73K بازدید | 0 دیدگاه

تاکید دوباره روی نام استقلال ایران؛

شفر: به طاهری به خاطر درخشش باقری تبریک می‌گویم

سرمربی استقلال در قسمت دیگری از ورزشگاه با رسانه های غیر از صدا و سیما گفتگویی انجام داد.

شفر: به طاهری به خاطر درخشش باقری تبریک می‌گویم

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم استقلال پس از اینکه در نشست خبری نتوانست صحبت های خود را انجام دهد، در میکسدزون ورزشگاه سردار جنگل با رسانه های غیر از صدا و سیما مصاحبه کرد.


او در ابتدای این صحبت ها گفت: من به خاطر تیمم، استقلال ایران، بسیار خوشحال هستم. بازی خیلی خوبی انجام دادیم. حریف ما بسیار جنگنده بود. نکته مهم برای ما گل سوم بود که بعد از شروع بازی خیلی سریع با پاسکاری تک ضرب به ثمر رساندیم. ما چند روز دیگر بازی سخت دیگری داریم. به همین دلیل چند بازیکنمان را عوض کردیم. می خواهم از بیژن طاهری تشکر کنم که هر روز با فرشید باقری برای شوت زدن کار می کند. خود او هم فوتبالیست بسیار خوبی بوده است، الان هم باقری در ۲ بازی ۳ گل زده است. ما می خواهیم کار کنیم که هر روز بازیکنانمان بهتر و بهتر شوند. الان در مسیر خوبی هستیم که مثل فصل گذشته بتوانیم به بالای جدول برگردیم.


او در این گفت و گو با سوالی درباره الحاجی گرو و شایعات جدایی اش از استقلال مواجه شد. شفر در این باره گفت: شایعه در ایران مثل باران در رشت است. یک اتفاق همیشگی.


او افزود: شاید الان ۷۰ تا ۸۰ درصد آماده باشیم اما برای چیزی که می خواهیم باید هر روز در تمرین روی مسائل تاکتیکی و تکنیکی و همچنین آمادگی جسمانی کار کنیم. بسیار خوشحالم و می خواهم از مردمی که اینجا بودند، تشکر کنم. فقط یک مشکل اینجا بود که در طول شب فقط باران می بارید. امیدوارم وقتی برای تعطیلات به اینجا می آیم، بتوانم آفتاب را هم ببینم.

 

مردم اینجا بسیار با ما مهربان بودند که از آنها تشکر می کنم. باید دوباره بگویم که ما بهترین هواداران را در آسیا داریم.

 

شفر درباره بازگشت مصدومان استقلال در ادامه فصل گفت:  من بسیار خوشحال می شوم که داریوش و محسن به تیم برگردند. آنها دو بازیکن خیلی خیلی مهم برای ما هستند. باید ببینیم که در آینده چه اتفاقی می افتد.


شفر در مورد اعتراضی که نیمکت سپیدرود به او داشت، گفت: نمی دانم؛ من با داور صحبت کردم. او کارش را بسیار خوب انجام داد. یا من یا آقای بیژن طاهری لب خط هستیم، از تیم حریف هم کسی را نمی شناسم و فقط علی کریمی را می شناختم. کریمی بازیکن من بود و مربی بسیار خوبی است و بهترین آرزوها را برای او دارم.

 

وی در مورد مشکلات تیم ادامه داد: ما امروز مشکلات زیادی داشتیم. گرو نمی توانست با ما بیاید. گرو از زمانی که به اینجا آمده، بازی به بازی بهتر می شود و چیزهایی که گاها در مورد او در فضای مجازی گفته می شود، درست نیست. استقلال ایران یکی از بزرگترین باشگاه های آسیا است. استقلال فقط یک باشگاه عادی نیست و همه باید با سطح بالا برای استقلال بازی کنند.


سرمربی آلمانی استقلال در مورد عملکرد فرشید باقری و زدن دو گل توضیح داد: برای باقری خیلی خوشحالم. در فصل گذشته موقعیت های زیادی برای گلزنی داشت. بازی قبل گل زد و انگار بار زیادی از روی دوشش برداشته شد. از زمین بیرون آوردیمش به خاطر کارت زردهایی که دارد تا برای بازی های بعدی حفظ شود. بازیکن جایگزین او هم گل زد و بازیکنان جدید باید یاد بگیرند، یاد بگیرند و یاد بگیرند.

 


شفر در مورد عملکرد جابر انصاری در مقابل سپیدرود افزود: بله مشخص است که از او راضی بودم. او هر وقت به اینجا می آید، گل می زند. ما امروز می خواستیم با سه مهاجم بازی کنیم. وریا در این سیستم مهاجم نیست. برای جابر خیلی خوشحالم. کار بازیکنان تمام نشده است و همه باید بدانند که می توانند در بازی های بعدی بازی کنند.

دیدگاه‌ها