کد خبر : 1574325 | 16 آذر 1397 ساعت 18:41 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

خبری از سرمربی تیم ملی و خطر تعلیق ندارم!

داوری: در اولین فرصت انتخابات والیبال را برگزار می‌کنیم

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: تنها ماموریتم برگزاری انتخابات در فضایی سالم است وگرنه قصدی برای ورود به حوزه ریاست ندارم.

داوری: در اولین فرصت انتخابات والیبال را برگزار می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه در روزهای اخیر احمد ضیایی مذاکراتی را با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک پیرامون ادامه کارش در فدراسیون والیبال انجام داده بود، امروز وزیر ورزش تصمیم گرفت بدون اینکه استعفایی از رییس فدراسیون به دستش برسد، افشین داوری را به عنوان سرپرست معرفی کند.


حالا علاوه بر اینکه برخی اقدامات از جمله انتخاب سرمربی تیم ملی باید در دستور کار فوری سرپرست جدید قرار بگیرد، خطر تعلیق به خاطر تغییرات در راس فدراسیون والیبال هم وجود دارد.


در همین راستا با سرپرست فدراسیون همکلام شدیم تا درباره برنامه های او تا زمان برگزاری انتخابات باخبر شویم.


افشین داوری درباره انتخابش به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال به "ورزش سه" گفت: هنوز مراسم معارفه هم برگزار نشده و من تا زمانی که به فدراسیون نروم، نمی توانم صحبت خاصی کنم. به هر حال وزیر ورزش به من اعتماد کرده و مهمترین ماموریت بنده هم برگزاری انتخابات سالم است. باید وارد گود شوم تا اگر مشکلی وجود داشت، به آن رسیدگی کنم. حداقل یکی، 2 روزی باید مطالعه و تحقیق کنم تا از وضع فدراسیون باخبر شوم.


وی درباره اینکه برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال چه برنامه ای دارد، عنوان کرد: فعلا هیچ حرفی نمی توانم بزنم. باید اطلاعات لازم را به دست آورم و بعد صحبت کنم. قطعا انتخاب سرمربی تیم ملی جزو تصمیم گیری های مهم است که نیاز به کار زیادی دارد.


سرپرست فدراسیون والیبال درباره اینکه گفته می شود به خاطر عدم استعفای ضیایی و تصمیم وزارت ورزش مبنی بر برکناری او ممکن است فدراسیون با خطر تعلیق مواجه شود، بیان داشت: ضیایی مرد محترم و مدیر خوبی است. بعد از این اتفاقات با او صحبت نکردم. با این حال ضیایی جزو رفقای من است و در راستای اجرای قانون باید کنار می رفت. امیدوارم با تدبیر وزارت ورزش والیبال بدون مشکل به راه خود ادامه دهد.


داوری در پاسخ به این سوال که انتخابات فدراسیون پیش از پایان سال 97 برگزار می شود یا خیر، گفت: هنوز نمی دانم. باید ببینیم که ازچه زمانی ثبت نام از کاندیداها آغاز می شود. به هر حال پروسه تایید صلاحیت ها نیز زمان بر است. با این حال در اولین فرصت انتخابات را برگزار خواهیم کرد. من هم تنها ماموریتم برگزاری انتخابات در فضایی سالم است وگرنه قصدی برای ورود به حوزه ریاست ندارم.

دیدگاه‌ها