کد خبر : 1574330 | 16 آذر 1397 ساعت 18:57 | 35.8K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: ممنون ساری، اما ما بهترین تیم اروپا نیستیم!

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر چلسی حاضر شد.

گواردیولا: ممنون ساری، اما ما بهترین تیم اروپا نیستیم!

به گزارش "ورزش سه"، مائوریتسیو ساری سرمربی چلسی معتقد است سیتی بهترین تیم اروپاست اما گواردیولا مدعی شد تیمش برای نیل به چنین عنوانی باید در جام های بیشتری به قهرمانی دست یابد.

 

شرایط سرخیو آگوئرو و کوین دی بروین: "هر دو بازیکن در دیدار برابر چلسی غایب خواهند بود اما به زودی به ترکیب بازخواهند گشت."

 

1361381

 

تمجید ویژه مائوریتسیو ساری از سیتی: "از تو ممنونم ساری اما سیتی بهترین تیم اروپا نیست. ما باید برای تبدیل شدن به بهترین تیم قاره فاتح عناوین زیادی شویم اما این اتفاق هنوز رخ نداده است. داشتن این احساس که ما بهترین تیم اروپا هستیم هیچ کمکی به بهبود ما نکرده و می تواند خطرناک ترین مسئله ممکن برای سیتی باشد."

 

کارنامه ساری در چلسی: "عملکرد مائوریتسیو ساری فوق العاده بوده زیرا مردم نمی دانند ساختن یک سبک جدید در یک تیم چقدر دشوار اشت اما او در حال انجام چنین کاری در چلسی است. حتی در دیدار ابتدای فصل در جام خیریه نیز چلسی به سبک دلخواه ساری بازی می کرد اما او نیاز به زمان دارد شاید چلسی هنوز برای 90 دقیقه مورد نظر او بازی نمی کند، اما تیم مائوریتسیو ساری در 55، 60 یا 75 دقیقه از بازی بسیار خوب است."

 

1348296

 

دیدار برابر چلسی: "من بارها به استمفوردبریج سفر کرده ام اما تنها یک بار و در فصل قبل ما موفق به کسب پیروزی شدیم و من همیشه آنجا شکست خورده ام. فردا یک آزمون فوق العاده در انتظار ماست زیرا سیتی باید برابر یکی از قوی ترین تیم ها و در یکی از دشوارترین استادیوم ها بازی کند.

 

واکنش چلسی بعد از شکست برابر ولورهمپتون چگونه است؟ می توانم تصور کنم بازیکنان این تیم چقدر مبارزه جو و متعهد خواهند بود."

دیدگاه‌ها