کد خبر : 1574416 | 17 آذر 1397 ساعت 09:59 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

پنج نکته از برد پرگل استقلال در رشت

کاش تعطیلات نیم فصل از راه نمی‌رسید

استقلال موفق شد در یک بازی یک طرفه با نتیجه ای دور از انتظار سپیدرود رشت را از پیش رو بردارد تا با امیدواری بیشتری ادامه لیگ را دنبال کند.

کاش تعطیلات نیم فصل از راه نمی‌رسید

به گزارش "ورزش سه"، این پیروزی علاوه بر اهمیتی که  برای استقلال به لحاظ حفظ جایگاه‌شان در جدول رده بندی  به همراه داشت حاوی نکات دیگری هم بود.

 

* اولین و مهم ترین نکته این برد پرد گل ، گلزنی پدیده این فصل استقلال رضا آذری جوان  بود که تنها بعد از ده دقیقه  پس از ورودش توانست اولین گلش را در استقلال به ثمر برساند.


این بازیکن اردبیلی  که تنها 20 سال  سن دارد موفق شد گل پنجم استقلال را به ثمر برساند تا مهر تاییدی بزند بر تعاریفی که از اولین بازی خودش در استقلال تا به حال از او شده بود .

 

1361505


او می تواند با ادامه  همین روندی که در پیش گرفته است تبدیل به یک مجید حسینی یا امید نور افکنی شود که امروز در اروپا مشغول به بازی هستند و  بدون شک در این میان وینفرد شفر  نقش بسیار تعیین کننده ای را می تواند در رسیدن به  موفقیت این جوان با استعداد ایفا کند.



* دومین نکته بازی با سپیدرود حضور مثبت میلاد زکی پور بود که توانست بخش اعظمی از بار حملات استقلال را به دوش بکشد.اک او با دوندگی بی امانش و رفت و برگشت های زیادش توانست یکی از مهره های خوب بازی باشد. پیشرفت زکی پور در نحوه ارسال هایش  موید این نکته است که او بر روی این نقطه ضعفش کار کرده است اما نباید منکر این موضوع شویم که او هنوز برای تبدیل شدن به یک دفاع چپ ایده ال باید تلاش و تمرین بیشتری کند.

 

1361507

 

* سومین نکته بازگشت وریا غفوری به پست مورد علاقه اش بود. وریا برای اینکه ثابت کند در این منطقه کارایی بیشتری دارد از دقیقه 1 تا دقیقه 90 دست از تلاش بر نداشت و از جهتی می توان گفت که او بهترین بازی خودش را در طول این فصل ارائه کرد. وریا تا توانست دفاع چپ سپید رود را دور زد و هر کاری که دلش خواست انجام داد تا  ما را یاد همان وریا غفوری فصل پیش بیندازد.

 

 

* چهارم: درخشش سید حسین حسینی بود که در عین شایستگی نمی تواند جایی ثابت در ترکیب استقلال داشته باشد. او با ثبت اولین کلین شیت خودش در طی این  فصل  مزد بازی خوبش را گرفت تا او هم امادگی خودش را به رخ بکشد اما از طرفی نمی توان  از آمادگی سید مهدی  رحمتی نیز چشم پوشی کرد.

 

1361506


حسینی در سه نوبت یک تنه در برابر حملات سپیدرود ایستادگی کرد تا حلاوت و شیرینی برد برای استقلالی ها بیشتر باشد و بدون شک این برای خودش از هر کسی مهمتر بود .

 


* آخرین موضوع قابل اشاره هم گلزنی جابر انصاری بود که از ابتدای فصل تا به حال دندان روی جگر گذاشت تا چنین روزی فرا برسد و اشک های او بعد از گلزنی بیانگر فشاری بود که جابر در طی این چند ماه متحمل شده بود.

 


حتی بعد از اعلام ترکیب بسیاری از رسانه ها دم از آخرین بازی او با استقلال زدند اما جابر انصاری با به ثمر رساندن گل سوم استقلال جواب بسیاری از آنها را داد. جابر  انصاری بالاخره حقش را در زمین گرفت و این می تواند درسی برای دیگر جوانان استقلال باشد که بدانند که موفقیت از پی تلاش بدست می آید نه اعتراض .


در نهایت استقلال با این بردهای متوالی پرگل نشان داد در پیک و نقطه ماکزیمم است و کاش لیگ تعطیل نمی شد .

 

دیدگاه‌ها