کد خبر : 1574444 | 17 آذر 1397 ساعت 10:53 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیبیه PSG: نیمار و امباپه فروشی نیستند

باشگاه پاری سن ژرمن ادعاهای مطرح شده درباره‌ی اینکه PSG برای روبرو نشدن با مجازاتهای تخطی از قوانین فایننشل فیرپلی برای فروش نیمار و امباپه آماده می‌شود را به شدت تکذیب کرد.

تکذیبیه PSG: نیمار و امباپه فروشی نیستند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پاری سن ژرمن گزارشهای منتشرشده درباره‌ی اینکه PSG ممکن است مجبور شود برای جلوگیری از روبرو شدن با مجازاتهای تخطی از قوانین بازی مالی جوانمردانه یا FFP که از طرف یوفا اعمال می‌شود، نیمار یا کلین امباپه دو ستاره‌ی بزرگ خود را بفروشد، به شدت تذکیب کرد. این در حالی است که نشریه‌ی فرانسوی اکیپ روز جمعه با انتشار مطلبی مدعی شده بود که پاری سن ژرمن در حال بررسی گزینه‌های موجود برای فروش نقدی یکی از دو ستاره‌ی بزرگش است تا با مجازاتهای یوفا روبرو نشود.

 

در بیانیه‌ی تکذیبیه‌ی منتشرشده توسط پاری سن ژرمن آمده است:" در مطلبی که روز جمعه در وبسایت نشریه‌ی فرانسوی اکیپ منتشر شد ادعا شده که PSG خود را برای از دست دادن کیلین امباپه یا نیمار آماده می‌کند تا با مجازاتهای FFP یوفا مواجه نشود. ما انتشار این اطلاعات نادرست را به کلی تذکیب می‌کنیم، ادعایی مسخره که تنها هدفش اخلال در رابطه‌ی باشگاه ما و رسانه‌ها است. باشگاه پاری سن ژرمن نمی‌داند هدف اصلی نشریه‌ی اکیپ از انتشار چنین خبری درباره‌ی باشگاه PSG چیست؟".

 

1361536

 

در ادامه‌ی بیانیه‌ی پاری سن ژرمن آمده است:" اخبار مشابه این که هدفش خراب کردن فضای آرام باشگاه ما است در نشریه‌ی اکیپ سابقه‌ی طولانی دارد. برای مثال هفته‌ی گذشته در روز بازی ما با استراسبورگ این نشریه‌ی در صفحه‌ی نخست خود ادعا کرده بود که باشگاه با کاوانی مشکل دارد. با توجه به ادامه‌ی رفتار خصمانه‌ی این نشریه با باشگاه پاری سن ژرمن، علت این رفتار خصمانه و شیزوفرنیک اکیپ و مسئولینش با PSG برای ما مشخص نیست".

 

دیدگاه‌ها