کد خبر : 1574492 | 17 آذر 1397 ساعت 12:48 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

بنی‌تمیم با حمایت رییس قبلی وارد انتخابات می‌شود؟

نقش خادم در انتخاب رییس جدید فدراسیون کشتی

با اینکه هنوز ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی آغاز نشده، گمانه‌زنی‌ها درباره رییس بعدی به اوج خود رسیده است.

نقش خادم در انتخاب رییس جدید فدراسیون کشتی

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به ۴۰ روز از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی می گذرد. با اینکه با نظر اعضای مجمع و حکم وزیر ورزش حمید بنی تمیم خیلی زود کار را در دست گرفت و هم اکنون به عنوان سرپرست در فدراسیون حضور دارد، اهالی کشتی بی صبرانه منتظر برگزاری انتخابات هستند.


روسای هیات های استانی چند باری در یک ماه اخیر به صورت شفاهی و کتبی به برگزاری سریعتر انتخابات فدراسیون کشتی تاکید کردند. آنها معتقدند با توجه به نزدیک شدن به المپیک ۲۰۲۰ و لزوم کسب سهمیه در کشتی آزاد و فرنگی باید هر چه زودتر وضعیت ریاست فدراسیون کشتی مشخص شود.


در این میان هنوز حضور هیچ چهره‌ای در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی قطعی نشده؛ اگرچه حمید بنی‌تمیم به صورت غیرمستقیم برای حضور در انتخابات ابراز علاقه کرده است. سرپرست فدراسیون کشتی که در یک سال اخیر هم به عنوان نماینده تام الاختیار رسول خادم در حوزه ریاست فعالیت می کرد، با وجود سرپرستی در فدراسیون توانسته مجوز ثبت نام در انتخابات را بگیرد.


بنی تمیم که در دوره قبلی نایب رییس بود، در صحبت های اخیر بارها اعلام کرده که شاگرد رسول خادم است و همچنان از او مشورت می گیرد. با این وضعیت به نظر می رسد گزینه مورد علاقه رسول خادم برای ریاست فدراسیون بنی تمیم باشد.


با اینکه گمانه زنی‌هایی پیرامون حضور افرادی همچون عباس جدیدی، علیرضا حیدری، حسن رنگرز، علیرضا دبیر و امیررضا خادم در انتخابات فدراسیون کشتی انجام شده، برخی معتقدند هر گزینه ای که مورد حمایت رسول خادم قرار بگیرد، با رای قاطع می تواند رییس بعدی فدراسیون کشتی باشد.


از آنجایی که روسای هیات های استانی رابطه نزدیکی با رسول خادم داشتند و بارها از او حمایت کردند و حتی ۶ ماه قبل با وجود استعفا او را به فدراسیون بازگرداندند، به نظر می رسد در صورت دخالت خادم در انتخابات بعدی حتی به صورت غیرمستقیم گوش به فرمان او باشند.


با این وضعیت در شرایطی که شانس حمید بنی تمیم برای انتخابات پیش روی فدراسیون کشتی بالا به نظر می آید، باید دید در ابتدا او ثبت نام خواهد کرد یا گزینه دیگری از تیم مدیریتی رسول خادم در فدراسیون کشتی در عرصه انتخابات پای می گذارد.


البته وزارت ورزش هم با وجود اینکه همیشه اعلام بی طرفی در انتخابات فدراسیون ها می کند، قطعا گزینه هایی برای اداره فدراسیون کشتی در نظر دارد. بدون شک وزیر ورزش دوست ندارد اختلافاتی که در دوران ریاست رسول خادم بین فدراسیون و وزارت ورزش بود، بار دیگر تکرار شود.

 

دیدگاه‌ها