کد خبر : 1574573 | 17 آذر 1397 ساعت 17:52 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار شکست منچسترسیتی

بورنموث 0-4 لیورپول؛ صدرنشینی با هت تریک صلاح

لیورپول با درخشش فوق العاده محمد صلاح توانست بورنموث را در زمین این تیم گلباران کرده و موقتا به صدر جدول صعود کند.

بورنموث 0-4 لیورپول؛ صدرنشینی با هت تریک صلاح

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که چند روز پیش در زمین برنلی به پیروزی 3-1 دست یافته بود، برای رسیدن به صدر جدول باید امروز بورنموث را شکست می داد. میزبان در بازی قبلی خود هادرسفیلد را شکست داده بود و با قرار داشتن در رده هفتم(بالاتر از یونایتد) در انتظار لیورپول رده دومی بود.

 

لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد اما در یک ربع ابتدایی بازی شاهد موقعیت خاصی از سوی دو تیم نبودیم. یک ضربه کاشته از شقیری که بلوکه شد، اولین خطر بازی بود. سپس ارسال تند و تیز رابرتسون از چپ را شاهد بودیم که توسط مدافع بورنموث برگشت داده شد و کیتا نتوانست روی برگشت این توپ شوت خوبی روانه دروازه کند و توپ پس از برخورد به پای مدافع راهی کرنر شد.

 

 

1361655

 

 

میزبان رفته رفته توانست بر بازی تسلط بیشتری پیدا کند و روی شوت کینگ که با اختلاف اندکی راهی اوت شد، اولین موقعیت خود را خلق کرد. سپس استانیسلاو، از گوشه محوطه جریمه ضربه ای خطرناک روانه دروازه لیورپول کرد که آلیسون آن را راهی کرنر کرد.

 

 

1361656

 

 

پاسخ لیورپول به این دو موقعیت، گلی بود که صلاح به ثمر رساند. ستاره مصری، فیرمینو را بیرون محوطه جریمه صاحب توپ کرد. او در موقعیت خوبی برای شوتزنی قرار گرفته بود و شوت محکمی هم روانه دروازه کرد که بگوویچ آن را برگشت داد اما صلاح در موقعیت آفساید توانست روی ریباند گلزنی کند و لیورپول را پیش بیندازد.

 

پس از این گل، میزبان فشار زیادی روی دروازه لیورپول آورد اما نیمه اول با همان یک گل به سود لیورپول به اتمام رسید.

 

دو دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که صلاح یک بار دیگر گلزنی کرد.

 

 

1361658

 

 

او با پاس خوب فیرمینو از میانه زمین با یک حرکت انفجاری به سمت دروازه بورنموث حرکت کرد. صلاح مدافعان را با حرکت بدن یکی پس از دیگری فریب داد و با یک ضربه پای چپ دقیق توپ را به گوشه مخالف دروازه بگوویچ فرستاد تا لیورپول 0-2 پیش بیفتد.

 

 

1361664

 

 

بورنموث خیلی زود می توانست فاصله را به یک گل کاهش دهد اما کینگ در دهانه دروازه نتوانست پاس عالی هم تیمی اش که از سمت چپ ارسال شده بود را به گل تبدیل کند. روی این صحنه حتی آلیسون هم تسلیم شده به نظر می رسید.

 

کلوپ برای اینکه روند هجومی تیمش حفظ شود مانه و لالانا را وارد میدان کرد.

 

 

1361663

 

 

لیورپول که پس از گل دوم همچنان تیم برتر زمین بود، دقیقه 65 به گل رسید. ارسال توپ از سمت چپ توسط رابرتسون، روی اشتباه عجیب مدافع بورنموث و با یک پشت پای زیبا وارد دروازه شد تا با گل به خودی، لیورپول فاصله را به سه گل افزایش دهد.

 

 

1361665

 

 

بورنموث دقیقه 72 به یک گل هم دست یافت که به درستی توسط کمک داور آفساید اعلام شد.

دقیقه 77 صلاح هت تریک کرد تا لیورپول فاصله را به 4 گل افزایش دهد. او روی پاس ارسالی عمقی عالی فیرمینو با بگوویچ، گلر بورنموث تک به تک شد. صلاح دو بار بگوویچ را دریبل زد و در حالی که سه مدافع بورنموث خود را به دروازه رسانده بودند، با یک ضربه بیرون پای دقیق، توپ را به گل تبدیل کرد.

 

در نهایت این بازی با برتری 0-4 لیورپول به اتمام رسید و قرمزها با 42 امتیاز موقتا بالاتر از سیتی در صدر قرار گرفتند. سیتی ساعاتی دیگر در زمین چلسی بازی دشواری پیش رو دارد.

دیدگاه‌ها