کد خبر : 1574593 | 17 آذر 1397 ساعت 20:01 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش‌های لک، ضامن برد سرخ‌ها (عکس)

دروازه‌بان نساجی مازندران توانست پنجمین کلین‌شیت فصل خود را برابر پیکان به ثبت برساند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان جواد نکونام در حالی موفق شدند آخرین بازی نیم‌فصل را با برتری مقابل پیکان پشت سر بگذارند که سه امتیاز آنها با روز خوب حامد لک و بسته ماندن دروازه تیم‌شان همراه شد تا ارزش پیروزی خارج از خانه‌ای که برابر شاگردان مجید جلالی داشتند، دو چندان شود.

 

حامد لک که در این فصل عملکرد کم‌نوسان و مثبتی در نساجی مازندران داشته، مقابل پیکان و مهاجمان خطرناک این تیم ازجمله محمد قاضی، سامان نریمان‌جهان و عیسی آل‌کثیر موفق عمل کرد و اجازه نداد خودروسازان در ورزشگاه خانگی خود دروازه نساجی مازندران را باز کنند و به حداقل امتیاز برسند.

دروازه‌بان سابقا ملی‌پوش نساجی مازندران که تا پیش از دیدار پایانی نیم‌فصل مقابل پیکان توانسته بود چهار بار دروازه خود را بسته نگه دارد، با روحیه بالایی برابر شاگردان جلالی وارد زمین شد و روی شوت‌های خطرناک مهاجمان پیکان واکنش‌های خوبی داشت تا پنجمین کلین‌شیت خود را به ثبت رسانده و از سوی دیگر نساج‌ها در این بازی مهم صاحب سه امتیاز شوند و به رده نهم جدول صعود کنند.

 

نساجی در چهار مسابقه پایانی نیم‌فصل اول هیچ شکستی نداشته و صاحب دو تساوی و دو پیروزی شده که حضور حامد لک درون دروازه سرخ پوشان مازندرانی تاثیر مثبتی در رقم خوردن این نتایج برای آنها داشته و روزهای خوب این دروازه‌بان بلند قامت موجب شده تا شاگردان نکونام نیز از پایین جدول فاصله بگیرند.

 

1361678

 

1361677

دیدگاه‌ها