کد خبر : 1574594 | 17 آذر 1397 ساعت 18:35 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

فقط تیم خودتان را تشویق کنید؛

خواسته بازیکنان و کادر فنی از هواداران سپاهان

بازیکنان با تجربه سپاهان و امیرقلعه نویی از هواداران این تیم خواستند تا در بازی روز آینده فقط به تشویق تیم خودی بپردازند.

خواسته بازیکنان و کادر فنی از هواداران سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، روز آینده یکی از حساس ترین دیدارهای فصل میان دو تیم سپاهان و پرسپولیس برگزار می شود؛ دیداری که نتیجه آن می تواند، قهرمان نیم فصل را مشخص کند و از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این مسائل و پیشینه ای که دو تیم دارند، سبب شده تا بازیکنان با تجربه سپاهان و امیرقلعه نویی، خواسته هایی از هواداران داشته باشند که در ادامه می خوانید.

 

امیرقلعه نویی: اگر کسی یک دقیقه هم در سپاهان بوده، احترام بگذارید
از هواداران عزیز می خواهم بیایند و از ما حمایت کنند. روزی که به سپاهان آمدم دو خواسته از هواداران داشتم. اول اینکه به حریف احترام بگذارند و دوم اینکه فقط تیم خود را تشویق کنند. خدایی ناکرده اگر مسائلی در گذشته بوده، فراموش کنید و اگر کسی یک دقیقه هم در سپاهان بازی کرده، به او احترام بگذارید؛ چون این فرهنگ باشگاه بزرگ سپاهان و مردم خوب اصفهان است. روز یکشنبه منتظر هستیم و می خواهیم که به حریف احترام بگذارید.

 

حسین پاپی: امیدواریم لایق حمایت شما باشیم
خوشحالیم که روز یکشنبه ورزشگاه را به خاطر ما و برای حمایت از ما پر می کنید. امیدوارم فقط ما را حمایت کنید و ما هم لایق باشیم وشما را با خوشحالی به خانه بفرستیم. امیدوارم موفقیت ما چشم گیر و ادامه دار باشد و آخر فصل مقابل شما سربلند باشیم.

 


مهدی کیانی: در دنیای مجازی حاشیه سازی می کنند
روز یکشنبه منتظر شما هستیم که حمایت خوبی داشته باشند. بازی حساسی با پرسپولیس داریم. در دنیای مجازی حاشیه سازی می کنند ولی ما تیمی حرفه ای هستیم و حرفمان را در زمین می زنیم. امیدوارم هواداران بیایند و ما در صدر جدول بمانیم و این تا آخر فصل ادامه داشته باشد.

 

در پایان هم ولادیمیر کومان هافبک کروات مجار سپاهان، از حضور و حمایت هواداران در بازی های قبلی تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد در بازی روز آینده هم در ورزشگاه حاضر شوند.

دیدگاه‌ها