کد خبر : 1574618 | 17 آذر 1397 ساعت 20:14 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

نکونام: برای بستن تیمی قدرتمند استارت زدیم

سرمربی تیم نساجی مازندران اعلام کرد به دنبال بستن تیمی قدرتمند برای نیم فصل دوم لیگ هجدهم است.

نکونام: برای بستن تیمی قدرتمند استارت زدیم

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم نساجی مازندران در آخرین دیدار نیم فصل اول خود توانست با تک گل سجاد عاشوری در دقایق پایانی پیکان تهران را شکست دهد و با قرار گرفتن در رده‌های میانی جدول، به دنبال حضور موفق‌تر در نیم فصل دوم است. این را می‌توان از حرف‌های کوتاه جواد نکونام در رابطه با برنامه‌اش برای نیم فصل دوم فهمید.

 

سرمربی جوان نساجی در این خصوص گفت:
خدا را شکر آخرین بازی نیم فصل اول را بردیم. این برد باید زودتر و در دو دیدار صنعت نفت و سپیدرود هم رخ می‌داد. همین جا از هواداران به خاطر حمایت‌های بی‌نظیرشان در نیم‌فصل اول تشکر می‌کنم و این را می‌دانیم که مسئولیت ما در نیم فصل دوم بیشتر خواهد بود.
 


نکونام در ادامه گفت:
هر چند تعطیلات لیگ برای ما آغاز شده اما در کادر فنی و باشگاه تعطیلی نخواهیم داشت. در نیم فصل اول با کاستی‌هایی روبرو بودیم. می‌دانیم نیم فصل دوم برایمان سخت‌تر خواهد بود به همین خاطر یک روز بعد از بازی پیکان استارت کار را برای ساختن تیمی قدرتمند‌تر زدیم و در تلاش هستیم تا چند بازیکن به تیم‌ اضافه کنیم.

 

پیش از این شایعاتی در خصوص جدایی جواد نکونام از نساجی و آمدن او به یکی از تیم‌های پایتخت شنیده می‌شد که با این اوصاف باید آن را منتفی دانسته و کماکان این مربی را بین مازنی‌ها ببینیم.

دیدگاه‌ها