کد خبر : 1574645 | 17 آذر 1397 ساعت 22:51 | 51.5K بازدید | 0 دیدگاه

تقدیم به لیورپول؛

چلسی 2 - 0 سیتی؛ راهش را یاد گرفتی ساری!

چلسی در شبی فوق العاده در خانه خود با 2 گل سیتی را مغلوب کرد.

چلسی 2 - 0 سیتی؛ راهش را یاد گرفتی ساری!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در شبی که با توجه به برتری لیورپول برابر بورنموث برای ادامه صدرنشینی به حداقل یک تساوی نیاز داشت، با دو گل داوید لوییز و کانته مغلوب چلسی شده و قافیه را به رقیب قرمزپوش خود واگذار کرد.

 

مائوریتسیو ساری سرمربی ایتالیایی چلسی دیروز در کنفرانس مطبوعاتی خود مدعی شد راه بردن گواردیولا را نمی داند و همیشه در مقابل او مغلوب شده اما امشب اتفاقات دیگری در لندن رقم خورد.

 

سیتی مطابق انتظار بازی را هجومی آغاز کرد و می‌توانست در دقیقه 9 و روی همکاری فرناندینیو و استرلینگ به گل اول برسد اما کپا مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

1361748

 

در دقیقه 15 لروی سانه می توانست با ضربه محکم خود از درون محوطه سیتی را به گل اول برساند اما تکل خوب داوید لوییز مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

در ادامه جریان بازی باز هم در کنترل سیتی بود اما دفاع منسجم چلسی به آنها اجازه خلق موقعیت نمی داد. در دقیقه 31 لروی سانه در گوشه محوطه و در موقعیت تک به تک صاحب فرصت شد اما حضور به موقع کپا به او اجازه گلزنی نداد.

 

در اواخر نیمه اول چلسی کم کم خودش را در زمین پیدا کرد و در دقیقه 45 به گل رسید حرکت انفرادی هازارد و ارسال زمینی او با ضربه محکم کانته همراه بود تا چلسی به گل رسیده و در پایان نیمه اول با برتری 0-1 راهی رختکن شود.

 

1361744

 

1361750

 

چلسی در نیمه دوم اولین موقعیت مهم را به دست آورد اما ضربه ایستگاهی و تماشایی ویلیان با واکنش بسیار خوب ادرسون همراه شد.

 

لحظاتی بعد و روی پاس کانته، باز هم ویلیان در محوطه صاحب فرصت شد اما ضربه زمینی او برای باز کردن دروازه سیتی به اندازه کافی محکم نبود.

 

در دقیقه 59 این بار کایل واکر با یک ضربه ایستگاهی دروازه سیتی را مورد هدف قرار داد اما کپا با واکنشی مناسب مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

 

در ادامه اگرچه منچسترسیتی تلاش زیادی برای زدن گل مساوی کرد اما دفاع آماده چلسی تمام حملات حریف صدرنشین خود را دفع می کرد.

 

1361752

 

در ادامه چلسی کمی هجومی شده و در دقیقه 78 به گل دوم هم رسید. روی ارسال کرنر ادن هازارد، داوید لوییز موفق شد با یک ضربه سر دیدنی دروازه ادرسون را باز کرده و اختلاف را دو برابر کند.

 

در دقیقه 86 و روی ارسال پدرو، بارکلی می توانست با یک ضربه سر دروازه سیتی را باز کند اما این توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت. در ثانیه های پایانی ضربه گابریل ژسوس توسط کپا مهار شد و در نهایت چلسی با دو گل سیتی را مغلوب کرد. 

دیدگاه‌ها