کد خبر : 1574675 | 18 آذر 1397 ساعت 09:01 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

سپهوندی: می‌توانیم سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را بگیریم

ملی‌پوش سابق بوکس و مربی تیم ملی جوانان گفت: اگر حمایت کنند من و برادرم رحیم می‌توانیم بوکسورهایی تربیت کنیم که سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را کسب کنند.

سپهوندی: می‌توانیم سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی سپهوندی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه حقم را کم و بیش از بوکس گرفته‌ام، خاطرنشان کرد: سه رکورد بوکس کشور دست من است؛ نخستین بوکسور ایرانی هستم که به جمع هشت نفر برتر رقابت‌های قهرمانی جهان راه پیدا کردم و پنجم شدم. به قهرمان قزاقستانی المپیک و جهان باختم و تنها بوکسوری را که ناک‌اوت نکرد من بودم و به علت عارضه پزشکی مبارزه قطع شد و چهار بر یک جلو بودم.

 

وی ادامه داد: رنکینگ سوم سال ۲۰۰۹ و نفر پنجم المپیک هم دو رکورد دیگری است که دارم.

 

سپهوندی یادآور شد: ۳۷ مدال بین‌المللی کسب کرده‌ام و حدود ۱۴ سال سابقه حضور در تیم‌های ملی را دارم و یک سال هم مربی تیم ملی جوانان بودم که نتایج خیلی خوبی کسب کردیم.

 

این مربی لرستانی یادآور شد: در زمان‌های گذشته بوکسورهای خیلی خوبی وجود داشت اما چون آن موقع در حق شهرستانی‌ها اجحاف می‌شد، نتوانستند به حق‌شان برسند، هرچند بنده کم و بیش حقم را از بوکس گرفته‌ام.



وی بیان کرد: اگر آن زمان شرایط یکسان می‌بود قطعاً بوکسورهایی مثل شهریار رحمانی، کیانفر حمیدیان، بهمن عزیزپور، علی درویش و چند نفر دیگر که الان حضور ذهن ندارم، می‌توانستند خیلی پیشرفت کنند.

 

سپهوندی که چند سالی است روی به مربیگری آورده، مدعی شد: لرستان سرشار از استعداد بوکس است و اگر حمایت کنند من و برادرم رحیم می‌توانیم بوکسورهایی تربیت کنیم که سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را کسب کنند.

 

دیدگاه‌ها