کد خبر : 1574690 | 18 آذر 1397 ساعت 10:14 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

همان همیشگی با بازگشت اقای گل

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس

زردپوشان نصف جهان امروز با بازگشت اقای گل لیگ با همان 11 بازیکن همیشگی مقابل مدافع عنوان قهرمانی قرار می گیرند.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه", الکلاسیکوی فوتبال ایران امروز در شرایطی به میزبانی ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود که سپاهان و پرسپولیس برای رسیدن به عنوان قهرمانی نیم فصل چشم به هر سه امتیاز دوختند به خصوص امیرقلعه نویی و شاگردانش که اولین فینال زودهنگام نیم فصل را چندروز پیش از پدیده صدرنشین بردند.


سپاهان امروز باحضور پیام نیازمند درون دروازه خیالش آسوده خواهد بود. گلری که مقابل پدیده یکی از بهترین بازی های خود را ارائه داد و کلین شیت کرد.


در خط دفاع زوج پورقاز و سیاوش یزدانی به میدان خواهند رفت. حتی باوجود بازگشت خالد شفیعی از مصدومیت بعید به نظر می رسد امیر قلعه نویی تغییری در این زوج داشته باشد.


محمد ایرانپوریان مدافع راست سپاهان خواهد بود تا یکی ازمردان کلیدی تیمش لقب بگیرد. در پست دفاع چپ سعید اقایی اوج گرفته به میدان می رود تاتوازن در دو سمت برقرار شود.


مهدی کیانی کاپیتان و مرد کلیدی در مرکز میدان خواهد بود تا نقش محوری در جنگهای داخل میدان داشته باشد. سمت راست ولادمیر کومان مجارستانی و در سمت چپ ساسان انصاری به عنوان دیگرهافبک های سپاهان انجام وظیفه خواهد کرد.


مهرداد محمدی و سجاد شهباززاده دو مهاجم کاذب و وینگرهای چپ و راست خواهند بود تا پشت تک مهاجم و اقای گل لیگ ساختار تهاجمی میزبان را تقویت کنند.


بازگشت کی روش استنلی به ترکیب می تواند بهترین اتفاق ممکن برای سپاهانی ها در این بازی بزرگ باشد. اقای گل برزیلی برای دو رقمی کردن تعداد گل های خود مقابل پرسپولیس انگیزه های زیادی دارد.


به این ترتیب سپاهان در بازی امروز با این ترکیب به میدان می رود:


پیام نیازمند، عزت پورقاز، سیاوش یزدانی، محمد ایران پوریان، سعید اقایی، مهدی کیانی، ولادمیر کومان، ساسان انصاری، مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده و کی روش استنلی.

دیدگاه‌ها