کد خبر : 1574810 | 18 آذر 1397 ساعت 15:17 | 35.2K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه‌نویی میانه میدان را می‌خواهد؛

ترکیب سپاهان برابر پرسپولیس اعلام شد

امیرقلعه نویی فهرست 11 بازیکن اصلی خود را برای دیدار حساس برابر پرسپولیس اعلام کرد.

ترکیب سپاهان برابر پرسپولیس اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس از ساعت 16:10 دقیقه در شرایطی در ورزشگاه نقش جهان آغاز می شود که برنده این دیدار می تواند، شانس زیادی برای پایان نیم فصل با عنوان قهرمانی داشته باشد.

 

امیرقلعه نویی برای این دیدار ترکیب زیر را انتخاب کرده است:


پیام نیازمند- سعید آقایی، عزت پورقاز، سیاوش یزدانی، محمد ایران پوریان، حامد بحیرایی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی و استنلی کی روش.


همانطور که از نفرات مشخص است، قلعه نویی برای این مسابقه ترکیب 1-3-2-4 را در نظر گرفته است. به این ترتیب که قلب خط دفاعی سپاهان با پورقاز و یزدانی پوشش داده خواهد شد و مدافعین چپ و راست طلایی پوشان هم به ترتیب سعید آقایی و محمد ایران پوریان خواهند بود.


اما مهم ترین تغییری که در ترکیب سپاهان ایجاد شده، حضور حامد بحیرایی در ترکیب اصلی است، که باعث می شود مهدی کیانی آزادی عمل بیشتری داشته باشد و مقابل هافبک ها و مهاجمین پرسپولیس هم تنها نباشد.


این تغییر سبب شده تا سجاد شهباززاده به پست وینگر منتقل شود و ساسان انصاری که بازیکنی ثابت در ترکیب طلایی پوشان به شمار می رود، از روی نیمکت نظاره گر این مصاف حساس باشد.


قلعه نویی با انتخاب بحیرایی نشان داده که می خواهد تیمش با نفرات بیشتری در خط میانی و به خصوص خط جلویی مدافعین حضور داشته باشد تا در این منطقه اسیر حرکات پرسپولیسی ها نشود.

دیدگاه‌ها