کد خبر : 1574876 | 18 آذر 1397 ساعت 18:55 | 109.3K بازدید | 0 دیدگاه

مظفری زاده: قبل از وقوع پنالتی، منشا خطا کرد

سعید مظفری زاده گل دوم سپاهان و هم‌چنین پنالتی پرسپولیس تهران را مردود دانست و اعلام کرد در موقعیت خطا به ثمر رسیده است.

مظفری زاده: قبل از وقوع پنالتی، منشا خطا کرد

به گزارش "ورزش‌سه"،  سعید مظفری زاده، کارشناس داوری فوتبال ایران در خصوص نحوه قضاوت فغانی در دیدار پرسپولیس و سپاهان گفت:


در دقیقه 13 دستور فغانی برای ادامه بازی در پی برخورد سیامک نعمتی با مهاجم سپاهان کاملا درست بود. در دقیقه 38 سیاوش یزدانی که با خطایش بر روی علیپور یک خطای مسلم را از پرسپولیس سلب کرد با کارت زرد فغانی به درستی جریمه شد. در دقیقه 77 محمدرضا منصوری به درستی آفساید کی‌روش استنلی را اعلا م کرد و گل دوم سپاهان مردود بود.


وی در ادامه گفت:


در دقیقه 88، کی‌روش استنلی با دستانی باز که برای زدن ضربه سر بالاتر از سیدجلال حسینی بلند شده بود با برخورد توپ به دستانش مرتکب خطای هند پنالتی شد. هر چند که قبل از این صحنه منشا، خالد شفیعی را شارژ و بر روی آن مرتکب خطا شد. در دقایق پایانی کمال کامیابی نیا و استنلی در اتفاقی که در تصاویر تلویزیونی به نمایش در نیامد از زمین مسابقه اخراج شدند که به همین دلیل نمی‌توان درباره آن چیزی گفت.


مظفری‌زاده در پایان گفت:


در پایان باید اشاره کنم که اگر اعتبار و نام تیم داوری این مسابقه و اسم علیرضا فغانی در میان نبود، قضاوت این مسابقه با توجه به حواشی زیاد قبل از بازی می‌توانست خیلی پر حرف و حدیث باشد. لذا مسئولین باید تلاش کنند حواشی را کنترل کرده تا فشار از داوران برداشته شود.

دیدگاه‌ها