کد خبر : 1574895 | 18 آذر 1397 ساعت 19:32 | 184.9K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه‌نویی نخواست در سیرک شرکت کند

تکسیرا: همه ایران یک‌طرفند و یک تیم یک طرف

مربی تیم فوتبال سپاهان با حضور در نشست خبری نسبت به تصمیمات داور مسابقه معترض بود.

تکسیرا: همه ایران یک‌طرفند و یک تیم یک طرف

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان در نشست خبری شرکت نکرد تا به این ترتیب تکسیرا مربی پرتغالی جانشین او برای پاسخگویی به سوالات خبرنگاران شود.


مربی پرتغالی سپاهان در ابتدای صحبت های خود گفت: قرار نبود من اینجا باشم. قلعه نویی به خاطر یک سری شرایط نتوانست در نشست خبری حاضر شود. در فوتبال ایران یک سیرک به وجود آمده که او نخواست در این سیرک حاضر شود. امروز شما بازی را دیدید. هواداران پر شور ما به ورزشگاه آمدند و تا آخر به تیم کمک کردند. هر دو تیم خوب جنگیدند. فکر می‌کنم فوتبال ایران به اینگونه بازی‌ها و هواداران پرشور احتیاج دارد.


وی در ادامه صحبت های خود درباره این مسابقه تصریح کرد: هر دو تیم در طول ۹۰ دقیقه خوب بازی کردند می دانستیم اگر تیمی اشتباه کند، متضرر می‌شد و سعی کردیم کمتر اشتباه کنیم. در نیمه دوم توانستیم به گل برسیم. در آخر یک پنالتی گرفته شد که به اعتقاد داور توپ به دست بازیکن خورده است. قبل از خطای هند، بازیکن پرسپولیس روی بازیکن ما خطا کرد. چیزی از ارزش‌های ما کم نشده است و در جایگاه نخست هستیم.

 

صحبت های جنجالی مربی سپاهان با انتقاد از وضعیت داوری ادامه پیدا کرد و گفت: به تازگی این بحث جا افتاده که تیمی در یک سمت زمین و ۱۵ تیم دیگر در سمت دیگر هستند. این تساوی چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند. با تمام وجود تا آخر می‌جنگیم.


تکسیرا در واکنش به اینکه مطرح کردن واژه سیرک موجب اختلاف بین قلعه‌نویی و برانکو نمی‌شود، خاطرنشان کرد: شما قبلا این واژه را شنیده بودید. پس برای اولین بار مطرح نشده است. مربی ما ناراحت است. بیایید مشکلات را از ریشه حل کنیم. حتی مربی پرسپولیس هم بیاید.


 


در ادامه خبرنگاری نسبت به استفاده دوباره از واژه سیرک اعتراض کرد و این موضوع را بی احترامی به خبرنگاران از جانب هر دو سرمربی دانست که تکسیرا در این باره گفت: فکر می‌کنم شما اشتباه متوجه شدید. ما اینجا حضور داریم که به شما احترام بگذاریم.


مربی تیم فوتبال سپاهان در پایان درباره اخراج کی روش استنلی افزود: نمی‌دانم چرا اخراج شد. به کی‌روش گفتیم با کسی صحبت نکند و درگیر نشود. بعضی مواقع این گونه داربی‌های حساس باعث عصبانیت بازیکن می‌شود. بازیکن ما می‌خواست برنده داربی شود. شاید برای این هدف عصبانی شد اما دقیقا نمی‌دانم چرا اخراج شد.

دیدگاه‌ها