کد خبر : 1574982 | 19 آذر 1397 ساعت 09:04 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی ریورپلاته: یک سر و گردن بهتر از بوکا بودیم

ماتیاس بیسکای، کمک‌مربی ریورپلاته که جانشین مارسلو گایاردو سرمربی تعلیق‌شده‌ی این تیم شده بعد از قهرمانی ریور در کوپا لیبرتادورس مدعی شد تمیش با اقتدار این جام را فتح کرده است.

سرمربی ریورپلاته: یک سر و گردن بهتر از بوکا بودیم

به گزارش "ورزش سه"، ماتیاس بیسکای که بعد از تعلیق شدن مارسلو گایاردو سرمربی باشگاه آرژانتینی ریورپلاته جانشین او شده دیشب در استادیوم برنابئوی مادرید بعد از پیروزی شاگردانش مقابل بوکا جونیورز و در حالیکه هواداران ریور چه در آرژانتین و چه در مادرید سر از پا نمی‌شاختند گفت او و شاگردانش در طول تورنمنت کوپا لیبرتادورس مقتدرترین تیم بوده‌اند و با اقتدار و شایستگی این جام را فتح کرده‌ و عنوان بهترین باشگاه فوتبال آمریکای جنوبی را به خود اختصاص داده‌اند.

 

1362187

 

ماتیاس بیسکای بعد از پیروزی 3-0 مقابل بوکا جونیورز و بالا بردن جام توسط بازیکنان ریور گفت:" ریور در طول تورنمنت بهترین تیم بود. ما در این تورنمنت مقابل سخت‌ترین حریفان بازی کردیم ولی می‌دانستیم چطور باید از پس‌شان برآییم. ما در فینال که در مقابل تیم هموطن‌مان قرار گرفتیم هم در هر دو بازی بهتر و سرتر بودیم".

 

این در حالی بود که داریو بندتو کمی پیش از پایان نیمه‌ی اول، اولین گل بازی را برای بوکا به ثمر رساند. ولی ریور به حملات خود ادامه داد تا لوکاس پراتو در دقیقه‌ی 67 بازی را به تساوی بکشاند. و در نهایت ریور با دو گلی که در دو وقت اضافه‌ی بعد از90 دقیقه به ثمر رساند با نتیجه‌ی 3-1 به پیروزی رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد.

 

 

 

دیدگاه‌ها