کد خبر : 1574984 | 19 آذر 1397 ساعت 09:13 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: حتی یک ثانیه به توانایی صلاح شک نداشتم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول تاکید دارد که هیچگاه شکی به توانایی های محمد صلاح، مهاجم تیمش نداشته است.

کلوپ: حتی یک ثانیه به توانایی صلاح شک نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، صلاح شروع خوبی در لیگ نداشت و دچار افت شده بود ولی رفته رفته روند بهتری در پیش گرفت تا سرانجام مقابل بورنموث موفق به هت تریک شد. ستاره مصری به فرم فصل گذشته اش بازگشته و حالا در 22 بازی برای تیمش، 12 گل به ثمر رسانده است. با این حال کلوپ تاکید کرد که هیچگاه توانایی های صلاح برای او زیر سوال نرفته است.

 

 

1361701

 

 

او گفت:" ببینید، کار شما (رسانه ها) ، کار دشواری است، همیشه باید دیگران را در لحظه قضاوت کنید. من البته به این کار علاقه دارم ولی هیچگاه کسی را قضاوت نمی‌کنم زیرا در یک لحظه نمی‌توان چیزی را تشخیص داد. بنابراین من حتی برای یک لحظه هم نگرانی از بابت صلاح نداشتم."

 

صلاح فصل گذشته 44 گل در 52 بازی به ثمر رسانده بود. کلوپ درباره این فصل گفت:" باید همیشه بهتر و بهتر شویم و شرایط بهتری به دست آوریم. همه دچار مشکل می‌شوند. اگر در 5 بازی اول تیم، 10 گل بزنید، همه می‌گویند که فصل قبل تکرار می‌شود و اگر 39 گل بزنید، می‌گویند خوب هنوز 41 گل فصل قبل نشده. و ما همیشه باید با این موضوع دست و پنجه نرم کنیم. صلاح هیچگاه فصلی مثل فصل گذشته نداشته است و می‌خواهد دوباره در گلزنی انقدر موفق باشد ولی باید گام به گام پیش رفت."

دیدگاه‌ها