کد خبر : 1574985 | 19 آذر 1397 ساعت 09:58 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: لیورپولی‌ها چهارشنبه آنفیلد را جهنم کنند

یورگن کلوپ از هواداران لیورپول خواست روز چهارشنبه که او و تیمش در آنفیلد به مصاف ناپولی می‌روند جو بسیار پرشوری در ورزشگاه بوجود بیاورند و تیم‌شان را با تمام قدرت حمایت کنند.

کلوپ: لیورپولی‌ها چهارشنبه آنفیلد را جهنم کنند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز چهارشنبه در ادامه‌ی رقابتهای چمپیونزلیگ در حالی در ورزشگاه خانگی‌اش آنفیلد به مصاف ناپولی می‌رود که باید در این بازی به پیروزی برسد. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول به همین علت از هواداران این تیم خواست روز چهارشنبه در ورزشگاه آنفیلد جوی بسیار پرشور بوجود بیاورند و به تیم‌شان کمک کنند تا به خواسته‌ی خود که پیروزی مقابل حریف ایتالیایی است دست یابد.

 

لیورپول که فصل گذشته نایب‌قهرمان چمپیونزلیگ شده حالا با خطر سقوط از گروه C رقابتها روبرو است و برای اینکه شانس صعودش زنده بماند باید حتماً ناپولی را شکست دهد. جالب اینجا است که در دیدار دو تیم در ماه اکتبر، لیورپول با نتیجه‌ی 1-0 شکست خورده بود.

 

1362191

 

کلوپ در این باره گفت:" ما یک بار دیگر از هواداران می‌خواهیم که به ما کمک کنند و نشان دهند آنفیلدی بودن به چه معنا است. اگر روز چهارشنبه هواداران ما تمام مدت در حال تشویق و تکاپو باشند عالی می‌شود. این بازی برای ما بازی بزرگی است و همه این را می‌دانند. من می‌دانم که هواداران ما از همین الان در حال گرم کردن خودشان هستند".

 

کلوپ در ادامه‌ی صحبت‌هایش اضافه کرد:" ما می‌دانیم که در آنفیلد فضا می‌تواند چقدر فوق‌العاده باشد و امیدواریم روز چهارشنبه با چنین جوی مواجه بشویم. ما برای اینکه بتوانیم به مراحل حذفی این تورنمنت صعود کنیم هر کاری در توان‌مان بود انجام دادیم و می‌دانیم اگر یک سری نتایج بدست بیاید هنوز شانس صعود داریم. ولی با اینحال شکی نیست که این دوره‌ی چمپیونزلیگ برای ما خوب طی نشده است".

 

 

اگر پاری سن ژرمن، ستاره‌ی سرخ بلگراد را شکست دهد لیورپول برای صعود به پیروزی 1-0 مقابل ناپولی یا پیروزی با اختلاف دو گل یا بیشتر نیاز دارد.

 

 

دیدگاه‌ها