کد خبر : 1574995 | 19 آذر 1397 ساعت 10:33 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

بیش از یک تیم فوتبال جایزه برای فوتسال!

فوتسال در 13 بخش نامزد بهترین شده است. به واقع تعداد نامزدهای فوتسال برای کسب جایزه بهترین از سوی سایت پلنت فوتسال بیش از یک تیم فوتبال است.

بیش از یک تیم فوتبال جایزه برای فوتسال!

به گزارش "ورزش سه"، این به خاطر عملکرد خوب تیم های ملی بانوان و آقایان است. تیم ملی فوتسال بانوان ایران در سال 2018 در جام ملت های آسیا با مربیگری شهرزاد مظفر بر سکوی قهرمانی تکیه زد و به دومین مدال طلای خوشرنگ این بازی ها دست یافت. تیم ملی فوتسال آقایان هم با مربیگری ناظم الشریعه هم چنان در آسیا یکه تازی می کند و در مصاف های فرا قاره ای هم خوش درخشیده است. قهرمانی مس سونگون در باشگاه های آسیا و هم چنین عملکرد خوب تیم زیر 20 سال ایران در بازی های آسیایی موجب شده تا فوتسال در خیلی از بخش ها نامزد بهترین شود.

 

این اتفاقات در حالی برای فوتسال ایران رخ داده است که علی کفاشیان به دلیل بازنشسته بودن باید به زودی ساختمان سئول را ترک کند و جای خود را به مدیری بدهد که بازنشسته نباشد.

 

فوتسال ایران هم اکنون در رنکینگ فیفا تیم ششم جهان بشمار می رود اما با توجه به فاصله امتیازی کم با تیم های بالاتر از خود در صورت ادامه روند صعودی می تواند تا رتبه چهارم جهانی صعود کند و دو تیم روسیه و آرژانتین را کنار بگذارد.

 

اما فوتسال ایران در این بخش ها از سوی سایت پلنت فوتسال نامزد دریافت جایزه بهترین شده است:


*بازیکن (آقایان) : حسین طیبی و فرهاد توکلی
*باشگاه: مس سونگون
*مربی باشگاهی: حمیدرضا بی‌غم (مس سونگون)
*مربی ملی: سید محمد ناظم‌الشریعه - شهرزاد مظفر
*بازیکن جوان: توحید لطفی
*دروازه‌بان (آقایان): علیرضا صمیمی
*داور: گلاره ناظمی
*تیم‌های ملی: مردان و زنان ایران
*بازیکن (بانوان): فاطمه اعتدادی
*دروازه‌بان (بانوان): فرزانه توسلی

دیدگاه‌ها