کد خبر : 1575000 | 19 آذر 1397 ساعت 09:53 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

لوکاکو: برای یونایتد باید عضلاتم را می‌سوزاندم

روملو لوکاکو، مهاجم منچستریونایتد مدعی شد که او برای جام جهانی، عضلات زیادی به بدنش اضافه کرده بود و از همین رو برای یونایتد و فصل جدید باید وزنش را کاهش می‌داده است.

لوکاکو: برای یونایتد باید عضلاتم را می‌سوزاندم

به گزارش "ورزش سه"، لوکاکو با بلژیک به نیمه نهایی جام جهانی رسید ولی آنها مقابل فرانسه شکست خوردند به فینال راه نیافتند. در فصل جدید، ستاره بلژیکی در 15 بازی که در این فصل انجام داده، 6 گل به ثمر رسانده است. از همین رو انتقاداتی علیه او مطرح می‌شود . حال او شرایط نوسانی اش را به خاطر تیم ملی بلژیک و تفاوت‌هایش دانست.

 

1325322

 

 

او گفت:" در جام جهانی کمی عضله اضافه کرده بودم. حس خیلی خوبی داشتم و فکر می‌کنم در روسیه عالی بودم ولی وقتی به یونایتد برگشتم، سبک بازی عوض شد. در لیگ برتر، نمی‌توان با آن حجم از عضله بازی کرد. وقتی برگشتم سریعا فهمیدم که اینطور نمی‌توانم بازی کنم. باید عضلاتم را می‌سوزاندم بنابراین مدتی ورزش نکردم، آب زیادی خوردم، سبزیجات و ماهی خوردم که کمک زیادی به این موضوع کردند."

 

لوکاکو درباره دیدار به فولام که با پیروزی 4-1 یونایتد همراه بود گفت:" چند روز قبل بازی، صحبت خوبی با مربی داشتم او به من گفت که از من چه می‌خواهد و من هم می‌دانستم چطور باید بهتر کار کنم. به نظرم تا پیش از آن بازی، با قدرت و میل هجومی که لازم بود کار نمی‌کردم ولی فولام باعث شد که من دوباره خوب کار کنم."

 

دیدگاه‌ها